کرمانشاه؛

برگزاری انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کرمانشاه

عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان کرمانشاه از برگزاری انتخابات این نظام در تاریخ21 اسفند ماه همزمان با 23 استان دیگر خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ؛  از کرمانشاه ؛ بنت‌الهدی امیری گفت: دومین دوره انتخابات استانی نظام روانشناسی و مشاوره استان کرمانشاه، جمعه،21 اسفند در محل دانشکده علوم اجتماعی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات از 9 صبح آغاز می‌شود و تا 18 عصر ادامه دارد، گفت: هشت نفر برای این انتخابات در استان کاندیدهستند.

به گفته این مدرس دانشگاه، از این تعداد پنج نفر به عنوان اعضای شورای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان انتخاب خواهند شد که از این بین هم یک نفر به عنوان رئیس نظام روانشناسی و مشاوره کرمانشاه تعیین می‌شود.

وی در خصوص واجدان شرایط رای دادن نیز عنوان کرد: افرادی که کارت عضویت در نظام روانشناسی و مشاوره کرمانشاه را دارند، در این حوزه انتخابیه می‌توانند رای بدهند.

عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان کرمانشاه به سابقه تاسیس این نظام در کشور از سال 82 اشاره کرد و یادآور شد: از همان زمان استان کرمانشاه هم به عنوان مرکز منطقه غرب، سازمان نظام روانشناسی و مشاوره را تشکیل داد.

امیری با بیان اینکه از سال 90 نظام روانشناسی و مشاوره کرمانشاه استانی شد، تصریح کرد: این دومین دوره انتخابات استانی است که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود.

به گفته این مدرس دانشگاه، هم اکنون حدود 150 نفر روانشناس و مشاور عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کرمانشاه هستند که همه آنها مدرک کارشناسی ارشد دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.