پیام تسلیت رئیس حوزه هنری خراسان؛

آیت الله طبسی از مفاخر روحانیت در عصر حاضر بود

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی با صدور پیامی رحلت آیت الله طبسی را تسلیت گفت و ایشان را از مفاخر روحانیت در عصر حاضر و ماندگار در تاریخ شیعه دانست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس حوزه هنری خراسان رضوی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله واعظ طبسیآیت الله طبسی از مفاخر روحانیت در عصر حاضر بود را تسلیت گفت.

متن پیام سیدجواد رفائی به این شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم/ انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم مجاهد مرحوم آیت الله واعظ طبسی رحمة الله علیه، خادم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، یاور امین و معتمد حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه در استان خراسان و تولیت آستان قدس رضوی موجب تاسف و تاثر جامعه هنری گردید.

آن عالم ربانی، به حق از مفاخر روحانیت در عصر حاضر بود که در عرصه‌های گوناگون خوش درخشید و در تاریخ مشعشع مجاهدت روحانیت شیعه ماندگار شد.

درگذشت این عالم وارسته را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له الفداء و رهبر معظم انقلاب اسلامی و حوزه های علمیه و امت حزب الله و مردم شریف مشهد و استان خراسان رضوی و همه ارادتمندان به ایشان و بویژه بیت شریف آن مرحوم تسلیت و تعزیت گفته از خداوند منان علو درجات، غفران و رحمت واسعه الهی، برای آن فقید سعید، و صبر جمیل و اجر بی پایان برای خانواده معظم معزّی، مسئلت می داریم."

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.