فتح اله زاده :برای انتخابات فدراسیون ثبت نام می کنم

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت :برای انتخابات فدراسیون ثبت نام می کنم اما حضور کفاشیان شرایط را سخت می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی فتح اله زاده درباره حضور در مراسم ترحیم علی اکبر دارستانی گفت: باید امیدوار بود این آخرین درگذشت اهالی فوتبال باشد. باید به خانواه دارستانی تسلیت بگویم.
وی درباره حضور خود در انتخابات فدراسیون فوتبال بیان کرد: با یاری خدا در چند روز آینده در انتخابات ثبت نام خواهم کرد.
فتح اله زاده درباره بازنشستگی علی کفاشیان که به سوژه روز تبدیل شده اظهار داشت: الان دچار سردرگمی هایی هستیم. باید در این زمینه همه چیز مشخص باشد. اگر کفاشیان در انتخابات حضور یابد، احتمال رای آوردن او بیشتر خواهد بود و کار برای سایر کاندیدها سخت می شود. اما اگر کفاشیان به انتخابات جدید فدراسیون نیاید شرایط وضعیت متفاوت می شود.
مدیرعامل سابق استقلال درباره هزینه سرخابی های پایتخت برای جذب تماشاگر بیان کرد: هواداران به خاطر ستاره ها و تیمهایشان به ورزشگاه می آیند. من با گران شدن بلیت ها مخالف بودم و الان هم با این روش ها مخالفم. نه به آن شوری شور و نه به این بی نمکی. با این شرایط فوتبال ما به مرور مانند کشورهای حاشیه خلیج فارس خواهم شد. اما مردم ما فوتبال را دوست دارند البته قیمت بلیت باید در حد توان آن ها باشد.
فتح اله زاده درخصوص ادعای عربستانی ها درباره برگزاری مسابقات تیم های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث گفت: ما به دلیل اختلافات داخلی کرسی های خود را در آسیا از دست می دهیم و همین مساله در چنین وثعیتی به ضرر ما تمام می شود. اما اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا نظر سعودی ها را بپذیرد، از این پس همه کشورها می توانند چنین درخواستی داشته و بگویند ما به فلان کشور نمی رویم. دیگر بدتر از شر ایط جنگ که نداریم.امیدوارم شیخ سلمان تصمیمی نگیرد که آبروی AFC را ببرد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار