مهدوی:

کور سوی هندبال ایران برای حضور در فرانسه

رئیس فدراسیون هندبال گفت: می‌توانیم از انتخابی المپیک سهمیه جام جهانی بگیریم.

کور سوی هندبال ایران برای حضور در فرانسه

ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال در خصوص پیگیری‌های حضور هندبال ایران در مسابقات جهانی فرانسه در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پس از دریافت نامه از فدراسیون آسیا، فدراسیون جهانی تصمیم به دادن وایلد کارت گرفت. هنوز انتخابات صورت نگرفته و مسئولان منتظر برگزاری مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک ریو 2016 هستند، اگر در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم و بازی شایسته‌ای برابر تیم‌های اروپایی به نمایش بگذاریم شانس زیادی برای گرفت وایلد کارت در مسابقات جهانی فرانسه خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: ما همچنان امید به حضور در این رقابت‌ها داریم و تقاضای ملاقات با فدراسیون جهانی داریم که این مسئله را پیگیری می‌نمائیم،امیدوارم بتوانیم موفق به کسب سهمیه جهانی فرانسه شویم.

رئیس فدراسیون در ادامه در خصوص عملکرد هندبال در سال 94 خاطر نشان کرد: از عملکرد هئیت‌های ورزشی، کل هندبال بسیار راضی‌ام، آنها سال بی نظیری را برای هندبال ایران رقم زدند، اگر چه از عملکرد خود راضی نیستم، اما آنها با پشتکار و با تلاش‌های خوب به کار خود ادامه دادند و به نتایج خوبی دست یافتند.

وی در ادامه گفت: ساخت سالن بزرگ ورزشی هندبال از اهداف فدراسیون نبود، اما خوشبختانه پیگیری کردیم و جلساتی برگزار شد، مدیر عامل بانک صادرات تعهد داد در این زمینه کمک کرده و تمام هزینه‌ها را پرداخت می‌کند، همچنین مسکن و شهر سازی زمینی را برای احداث سالن مشخص کرد و پیگیری و هماهنگی های لازم از سوی جناب بانک و خودم صورت می‌گیرد.

مهدوی در خصوص حامیان مالی سال 94 اظهار داشت: با توجه به اینکه حامیان مالی از کسانی حمایت می‌کنند که دارای نام و دارنده مقام‌های قهرمانی و آسیا باشند، اما کرمان خودرو از فدراسیون هندبال حمایت خوبی کرد و نزدیک به 2.5 میلیارد در سال جاری هندبال کشور را حمایت کرد، با آنکه هنوز هندبال کشورمان به مراحل و مقامات بالایی در جدول نرسیده اما با حمایت مطلوب حامیان، سال خوبی را پشت سر گذاشتیم و همچنین برای ادامه کار در سال 95 نیز در خصوص حامیان هندبال پیش بینی‌هایی صورت گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: مهدوی ، هندبال ، حامیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار