زنجان؛

رصد مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی

با تشکیل کمیته پیشگیری از تنش‌های کارگری در زنجان مشکلات کارگران و واحدهای صنعتی رصد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: با تشکیل کمیته پیشگیری از تنش‌های کارگری در زنجان مشکلات کارگران و واحدهای صنعتی رصد می‌شود.

احمد غریوی افزود: رصد مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در این کمیته به طور سه جانبه با حضور کارگران، کارفرمایان و نمایندگان اداره تعاون کارورفاه اجتماعی استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف مرتفع کردن مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان است، عنوان کرد: در این کمیته سعی می‌شود تا مشکلات این واحدها در ابتدا در این جلسات حل و فصل شود و در صورت حل نشدن موضوع از طریق این کمیته به استانداری استان و مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

غریوی بیان کرد: حضور و تعامل کارگران و کارفرمایان در کنار یکدیگر و ارائه راهکار با کمک این افراد از بسیاری از تنش‌ها در محیط‌های کاری جلوگیری کرده و اداره تعاون نیز بدنبال احقاق حقوق کارگران و کارفرمایان است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ابراز کرد: حفظ اشتغال واحدهای تولیدی بسیار با اهمیت بوده و این امر مستلزم رصد و پایش مشکلات واحدهای تولیدی استان و تلاش برای پیشگیری از ایجاد تنش‌ها در محیط‌های کاری است

و ی افزود:کمیته پیشگیری از تنشهای کارگری تلاش می نماید با همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط ضمن جلوگیری از تنشهای کارگری محیط آرامی را برای کاروتولید استان فراهم نموده و برای رشد واحدهای تولیدی استان کمک نماید.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: رصد ، مشکلات ، تولیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.