ارومیه؛

همایش مدافعان حرم در خوی

همایش حمایت از مدافعان حرم با حضور استادان و دانشجویان مراکز آموزش عالی شهرستان خوی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ازارومیه ؛ در این همایش که در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد سردار ارجمندی فر جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا مدافعان حرم را سربازان ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه های استکبار و گروههای تکفیری دانست و گفت : دفاع از حرم ائمه معصومین ع در عراق و سوریه دفاع از ارزشهای والای اسلام وولایت است .

وی حرم ائمه معصومین ع رانماد عزت و اقتدار اسلام دانست و افزود : تشکیل بسیج مردمی در سوریه و عراق که از ایران اسلامی الگو گرفته شده است امروز داعش و استکبار جهانی و حامیان داعش را در این سرزمینها زمینگیر کرده است .

سردار ارجمندی فر هدف اصلی تکفیریهای مورد حمایت اسرائیل غاصب و آمریکا و انکلیس را هجمه علیه ایران اسلامی و تخریب چهره والای اسلامی دانست و تصریح کرد : مدافعان حرم با حفظ اتحاد و یکدلی و اطاعت از رهبری و ایمان و صبر بر همه این توطئه ها فایق آمده اند و دشمنان اسلام را ناامید کرده اند .

آقای سید تقی کبیری منتخب مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی هم در این همایش جهاد در برابر کفر را پیام والای قرآنی دانست و افزود : جهان اسلام باید با وحدت و یکدلی در برابر توطئه ها ی آمریکا و اسرائیل در کشورهای اسلامی از جمله عراق و وسوریه بایستند و از حریم ولایت و یادکاران معصومین ع دفاع کنند

انتهای پیام/ب

برچسب ها: خوی ، همایش ، آموزش ، حمایت ، دفاع ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.