لرستان؛

سناریوی مرگ یک نوجوان با ترقه

نوجوان 12 ساله دورودی با چاقوی شیطنت خود و به دلیل ترقه بازی به قتل رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از لرستان؛ متهم قتل این نوجوان پسر عمه 13 ساله اوست که هم اکنون در بازداشت به سر می برد.

براساس گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی دورود ، بنابر اظهارات " حسین" پسر عمه مقتول(شایان ) این قتل به صورت غیر عمدی و بخاطر شیطنت های مقتول رخ داده است.اما هنوز علت اصلی حادثه در دست بررسی است.

این حادثه در جریان بازی با مواد محترقه خطرناک  و با برداشتن چاقوهای آشپزخانه در زمان غیبت پدر و مادر توسط شایان آغاز و با مرگ وی پایان یافت.

به گفته حسین بعد از اینکه شایان چندین مرتبه به سمت او ترقه پرتاب کرده بود و وی آنها را با دست به سمت خودش برگردانده بود شایان عصبانی شده و با برداشتن چاقو از آشپزخانه حسین را تهدید به قتل می کند.

پس از درگیری هایی که رخ داد و تلاش های "شایان" برای انتقام گرفتن از "حسین" ناگهان به طور تصادفی و ناگهانی چاقو به شکم خود "شایان" فرو می رود و پس از انتقال وی به بیمارستان توسط همسایه ها به دلیل خونریزی زیاد فوت می کند.

برادر برزگتر مقتول "سيامك" شاهد ماجرا بوده است ولی در منصرف کردن برادرش به این عصبانیت ها و جلوگیری از اقدامات وی کاری نتوانسته است انجام دهد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: آغاز ، مرگ ، نوجوان ، ترقه ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.