کرمان؛

یک کارت این همه خدمت/ کرمان کارت هم رسید

شهردار کرمان از طراحی کرمان کارت خبردادوگفت: کرمانیها با دریافت این کارت خدماتی چون پرداخت هزینه تاکسی، شهربازی وپارکومتر را می پردازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی شهرداری کرمان،علی بابایی افزود: شهروندان می‌توانند از کرمان‌کارت برای پرداخت کرایه‌ی تاکسی و اتوبوس، پرداخت هزینه‌ی استفاده از وسایل شهربازی، پارکومتر و سایر موارد شهری استفاده کنند.

وی از اصلاح سیستم ترافیک کل مجموعه شهر با اتمام پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) خبر داد و گفت: همچنین در حوزه حمل و نقل عمومی، برای بازسازی ناوگان اتوبوسرانی، 50 اتوبوس با اعتبار یک میلیارد تومان نوسازی شده و به زودی فعال می‌شوند.

شهردار کرمان از آزادسازی خیابان گلبازخان خبر داد و تصریح کرد: با اتمام این عملیات، میدان ارگ بسته و پیاده‌راه می شود و با بازگشایی مسیر ایرانمنش، خیابان شریعتی نیز از سه راه شهید چمران بسته و تا مشتاق، پیاده‌راه می‌شود.

بابایی با بیان این که این مدل کار در همه شهرها پیاده شده و جواب داده است خاطرنشان کرد: تاکنون همیشه برای سواره‌ها کار شده و به فکر پیاده‌ها نبوده ایم که با اجرای این دو طرح، بافت قدیم هم حفظ می‌شود.

انتهای پیام /ح

برچسب ها: کارت ، خدمات ، شهرداری ، سواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار