مقام ارشد حزب‌الله: مقاومت بر اندام رژیم آل سعود لرزه می اندازد

یک مقام ارشد حزب‌الله اعلام کرد، مقامات عربستان سعودی از سخنرانی‌های رهبر مقاومت لبنان هراسان هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الخلیج الجدید، "نبیل قاووق" معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله، در مراسم یادبودی که با حضور بسیاری از رهبران دینی و روحانیان در حسینیه شهر محرونه لبنان برگزار شد، با اشاره به هراس رژیم آل سعود از واژه مقاومت گفت: نام حزب‌الله لرزه بر اندام رژیم آل سعود می اندازد و عربستان از واژه مقاومت هراسان است.

 وی افزود:  واژه مقاومت در طول تاریخ همواره بنیان طاغوت را  متزلزل ساخته است و به همین دلیل عربستان از سخنرانی های رهبر مقاومت هراس دارد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله افزود: رژیم آل سعود می خواهد ما در برابر تمام جنایاتش در یمن، بحرین، عراق و سوریه سکوت کنیم و درصدد است ازما باج بگیرد.

قاووق همچنین اظهار داشت: لبنان به لطف ارتش و جنبش مقاومت از تمام این باج گیری ها و تهدیدها مصون است و در برابر هرگونه تجاوز اسرائیل یا گروه های تروریستی، مقاومت می‌کند.

وی با اشاره به جوسازی عربستان سعودی در رسانه ها بر ضد حزب‌الله و همچنین اقدامات اخیر این رژیم مبنی بر قطع کمک های مالی به لبنان گفت: این تلاش های عربستان ذره ای از عزم لبنان و حزب الله برای مبارزه با تکفیری های سوریه کم نمی کند و ما همچنان سیاست های جنگ‌طلبانه رژیم آل سعود را در یمن، عراق ، سوریه و بحرین محکوم می کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار