الگوسازی در میان دانش آموزان با شروع هفته تربیت اسلامی

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از عناوین روزهای هفته تربیت اسلامی و هدف گرامی داشت این هفته خبر داد.

ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از روز شنبه 8 اسفندماه هفته تربیت اسلامی آغاز شده است. امور تربیتی به معنای حفظ ارزش‌های انقلاب در مدارس توسط شهیدان رجایی و باهنر بنا نهاده شده است، همچنین ما در این هفته بنا داریم با تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای امور تربیتی همچنین دعوت از رزمندگان و جانبازان برای تشریح ایثارگری خود در ایام دفاع مقدس و تقدیر از پیشکسوتان حوزه تعلیم و تربیت اقدام کنیم.

وی افزود: هدف ما الگوسازی در میان دانش آموزان است که در این هفته در طی مراسمی از 64 چهره ماندگار تربیتی در کشور در سالن حجاب تقدیر می‌شود.

ثقفی در پایان اظهار داشت: عناوین روزهای هفته تربیت عبارتند از: شنبه 8 اسفندماه به نام امور تربیتی و تحول بنیادین در آموزش و پرورش، یکشنبه 9 اسفندماه امور تربیتی و ولایت مداری و اقتدار ملی، دوشنبه 10 اسفندماه امور تربیتی و تدبیر و عقلانیت و امید، سه شنبه 11 اسفندماه امور تربیتی خلاقیت و نوآوری و جهاد علمی‌، چهارشنبه 12 اسفندماه امور تربیتی مقاومت و ایثار و شهادت، پنجشنبه 13 اسفندماه امور تربیتی و اقتصاد مقاومتی و در نهایت جمعه 14 اسفندماه با موضوع امور تربیتی و تشکل های دانش آموزی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار