ارومیه؛

آماده سازی24 کلاس درس برای اسکان برای مهمانان نوروزی

مدیر آموزش و پرورش تکاب گفت : 24 کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروز 1395 آماده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ یحیی علی پناه مدیر آموزش و پرورش تکاب افزود: برای اسکان مسافران نوروزی 3 باب مدرسه در قالب 24 کلاس آماده شده است.

وی ضمن اشاره به آغاز پذیرش مهمانان نوروزی از 27 اسفندماه سال جاری ادامه داد: در راستای تکریم مسافران نوروزی پایگاه پذیرش مهمانان نوروزی در محل کارشناسی تعاون مدیریت فعال است و مسافران می توانند در ایام نوروز تا 12 فروردین 1395 به این پایگاه ها مراجعه کنند.

علی پناه خاطر نشان نمود : با توجه به وجود اماکن گردشگری و جاذبه های تاریخی در شهرستان تکاب ، آموزش و پرورش تلاش نموده است که امکانات رفاهی خوبی را در مدارسی که در بهترین موقعیت در سطح شهر قرار دارند برای اسکان مسافران مهیا نماید.

وی با تاکید بر اینکه در نوروز سال 1394 ستاد اسکان آموزش و پرورش تکاب پذیرای 256 خانواده بوده است ، گفت : در نوروز امسال تلاش می کنیم با استفاده از تمامی ظرفیت های شهرستان ضمن فراهم نمودن فضایی آرام برای مهمانان نوروزی ، به معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان بپردازیم.

گفتنی است شهرستان تکاب با قرار گرفتن مجموعه باستانی تاریخی تخت سلیمان ، چمن متحرک چملی ، ابنیه های تاریخی همچون مساجد جامع تکاب و روستای اغول بیک و طبیعت بکر و دیدنی آن و ده ها جاذبه گردشگری دیگر ، می تواند به عنوان یکی از مراکز مهم گردشگری ، مورد بازدید گردشگران و تاریخ دوستان قرار گیرد.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.