محکومیت ۱۵۰ میلیونی متخلفان بازار میوه و تره‌بار

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: شب گذشته تیم‌های گشت مشترک تعزیرات در تره بار مرکزی تهران حضور یافتند که منجر به کشف مقادیر بسیاری میوه قاچاق و محکومیت ۱۵ میلیون تومانی قاچاقچیان شد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در مورد استقرار تیم های گشت مشترک در تره بار مرکزی گفت: پایگاه گشت مشترک تعزیرات حکومتی حدود 2 سال است که در تره بار مرکزی مستقر شده است.


 محکومیت ۱۵۰ میلیونی متخلفان بازار میوه و تره‌بار



وی افزود: البته با توجه به بخشنامه اخیر سازمان تعزیرات حکومتی برای برخورد قاطع با ورود و عرضه میوه قاچاق، گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در 3 شیفت به صورت 24 ساعته در این میدان حضور دارند.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران افزود: شب گذشته 4 تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی کارشناسان و نمایندگان جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف تهران، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نیروی انتظامی در تره بار مرکزی حضور داشتند که منجر به کشف مقادیر قابل توجهی میوه قاچاق و محکومیت بیش از 150 میلیون ریالی متخلفان شد.
 
محکومیت ۱۵۰ میلیونی متخلفان بازار میوه و تره‌بار


محمدی تصریح کرد: این گشت ها تا زمان ضرورت در تره بار مرکزی حضور دارند و مردم می توانند شکایت خود را در پورتال تعزیرات تعزیرات حکومتی تهران و یا سامانه پیامکی 30009651 ثبت و یا موضوع را به ماموران مبارزه با قاچاق اعلام کنند.
 
وی از برگزاری گشت ویژه تره بار در سطح شهر خبر داد و گفت: گشت مشترک تا زمان ضرورت نه تنها در میدان تره بار بلکه در سطح خرد عرضه نیز حضور دارد و با تخلفات به ویژه قاچاق میوه برخورد قاطع دارد.
 
منبع:فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار