بازیکنان تستی پرسپولیس؛

نو آوری از نوع سرخ ،تست بازیکن یا تست چمن؟

25 جلسه تمرینی در هفت روز شاید بیانگر این مسئله باشد که باشگاه پرسپولیس به کلی قید نگهداری زمین تمرین اصلی خود را زده باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها مجموعه درفشی فر و زمین اصلی آن که محل اصلی تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس است به محل برگزاری تست‌های استعدادیابی برای تیم ب این باشگاه بدل شده است.

زمینی که با همان شیوه قبلی و فشار حضور یک تیم دچار مشکل بود، حالا به محلی برای برگزاری تست های نیز بدل شده است، زمینی که در آن چند میلیارد سرمایه این باشگاه در آن تمرین می کنند و به باور بسیاری شرایط نامناسب آن در بعضی قسمت ها از عوامل مهم در آسیب دیدگی های مفصلی بازیکنان به ویژه در ناحیه مچ پا به حساب می آید.

این زمین قرار بود بازسازی اساسی شود اما این مهم نه تنها اتفاق نیفتاد و بازسازی موقت آن نیز نیمه کاره رها شد، بلکه این روزها به اصطلاح خود فوتبالی‌ها درست و حسابی در حال شخم خوردن است.
 
گویا پرسپولیسی‌ها هنوز مجموعه شهید کاظمی را جایگزین نکرده، قید درفشی فر را زده‌اند، در روزهای گذشته شاهد انتظار اطلاعیه ای از سوی این باشگاه بودیم که در آن اعلام شده بود بازیکنان سنتی در 27 گروه 35 نفره باید برای تست ها در درفشی فر حضور پیدا کنند این یعنی 27 جلسه تمرین که قرار است از هشتم تا 15 اسفند انجام شود و تیم اصلی پرسپولیس نیز در همین مدت یک جلسه در درفشی فر تمرین خواهند داشت.
 
پرسپولیسی‌ها البته دیروز با توجه به تغییر برنامه اصلی، بازیکنان تستی را با اتوبوس از درفشی بر به شهید کاظمی منتقل کردند و آزمون ها در آنجا انجام شد، اما گفته می شود باقی برنامه ها در همان درفشی فر صورت خواهد گرفت، در این صورت درفشی فر در هفت روز 25 جلسه تمرین خواهد داشت، اگر این آزمون ها به شهید کاظمی هم منتقل شود.

قاعده کلی این خواهد بود که چنین فشاری در زمین چمن طبیعی را با مشکلات جدی روبرو خواهد کرد، حال باید دید با توجه به این موارد راهکار مسئولان این باشگاه چه خواهد بود.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار