ادعای جالب رئیس فدراسیون امارات:

آسیایی ها خیانت کردند/ عرب ها هیچ وقت پشت هم نبوده اند

رئیس فدراسیون فوتبال امارات مدعی شد که عرب ها به جای درس گرفتن از گذشته فقط پشت هم را خالی می کنند و همین دلیلی است که هیچ وقت پیروز نمی شوند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از الإمارات الیوم، یوسف السرکال رئیس فدراسیون فوتبال امارات گفت: کشورهای آسیایی به شیخ سلمان خیانت کردند.چرا که به رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا قول داده بودند که در انتخابات از او حمایت کنند اما این کار را نکردند. شیخ سلمان به دلیل خیانت کشورهای شرق آسیا پیروز انتخابات نشد.

وی ادامه داد: کشورهای آفریقایی به شیخ سلمان وفادارتر بودند. آنها طبق قولشان به شیح سلمان رای دادند، ما عرب‌ها به جای اینکه متحد باشیم مقابل هم قرار می گیریم و به همین خاطر هم هرگز پیروز نمی‌شویم.

 رئیس فدراسیون فوتبال امارات ضمن تبریک به اینفانتینو و اعلام اینکه با شایستگی به عنوان رئیس فیفا انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: انتظار نداشتم اینطور شکست بخوریم. پیش بینی ام این بود که شیخ سلمان رئیس فیفا می شود فرصت بزرگ اینکه یک عرب رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال شود را از دست دادیم. 

یوسف السرکال تاکید کرد:  اگر شاهزاده بن حسین کنار می رفت، رای‌های بیشتری به شیخ سلمان می‌رسید و او در همان دور نخست می‌توانست پیروز انتخابات شود لجبازی دو نماینده عرب باعث شد تا اینفانتینو پیروز این انتخابات شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
بهتر که نشد
آخرین اخبار