امیری در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

وزیر کشور سفری به مشهد نداشته است/ نتایج خبرگان تهران نهایی نیست

سخنگوی وزارت کشور گفت: نتایج شمارش آرای خبرگان تهران هنوز نهایی نشده است.

افزایش مشارکت مردم دراین دور از انتخابات در مقایسه با قبل/ نتایج خبرگان تهران نهایی نیست
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور و در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان سفر وزیر کشور به مشهد اظهارداشت: وزیر کشور به مشهد نرفته و سه چهار شب است که در دفتر کارش مستقر است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آیا آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عصر گذشته از ستاد انتخابات کشور بازدید کرده است، اظهار داشت: من در جریان این موضوع نیستم.

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به افزایش مشارکت مردم در این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های قبل گفت: تعداد رأی دهندگان این دوره نسبت به انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی افزایش یافته است البته میزان مشارکت نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

امیری در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات تهران به دور دوم کشیده می‌شود، یادآور شد: هنوز اطلاعی در این باره ندارم، اعلام آرا فرمول دارد و کسی که بتواند یک چهارم آرای مأخوذه صحیح را کسب کند، منتخب محسوب می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شمارش آرا در تهران چه زمانی تمام می‌شود، اظهار داشت: فعلا همه همکاران ما مشغول شمارش آرا هستند لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که شمارش چه زمانی پایان می‌پذیرد.

سخنگوی وزارت کشور درباره اعلام لیست نهایی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تهران که دیشب منتشر شده بود نیز اظهار داشت: این لیست به هیچ وجه لیست نهایی نیست و تنها براساس تعداد آراء شمرده شده منتشر شد.

وی افزود: انشاءالله زمانی که اطلاعات به تدریج تکمیل شود و صندوق‌ها هم شمرده شوند قطعا به آمار این لیست افزوده خواهد شد.

وی درباره میزان مشارکت مردم تهران نیز اظهار داشت: صندوق‌های تهران به تدریج در حال شمارش هستند ما هم به تدریج میزان مشارکت را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 
برچسب ها: امیری ، انتخابات ، مجلس ، خبرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.