اردبیل؛

اعزام 450 دانش‌آموز اردبیلی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

همزمان با ایام فاطمیه و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ۴۵۰ دانش‌آموز شهرستان اردبیل عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ شکر عبدی فرمانده سپاه ناحیه اردبیل در آئین بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی اردبیل اظهار داشت: کاروان راهیان نور دانش‌آموزی پسران ناحیه مقامت بسیج شهرستان اردبیل به ظرفیت 450 نفر از دانش‌آموزان در قالب 10 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی گفت: دانش‌آموزان اعزام شده به مناطق جنوب کشور به‌مدت 5روز از یادمان‌های شهدا و مناطق عملیاتی و جنگی جنوب کشور بازدید می‌کنند که برنامه‌ریزی‌های لازم در زمینه اجرای برنامه‌های معنوی و مذهبی برای این دانش‌آموزان انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل افزود: این برنامه عظیم فرهنگی با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و آشناکردن نسل‌های بعد انقلاب با مجاهدت، رشادت و ایثارگری‌های شهدای والامقام، رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز اجرا می‌شود که برای دستیابی به این اهداف برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

عبدی گفت:‌ هر یک از این دانش‌آموزان می‌توانند به‌عنوان سفیران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بوده و بعد از بازگشت از این سفر معنوی در راستای توسعه و ترویج این فرهنگ در جامعه و خانواده‌های تلاش کنند که برای اینکه بتوانیم در این حوزه به اهداف مورد نظر دست یابیم باید تلاش کنم تا به بهترین نحو ممکن فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا در بین این قشر توسعه و ترویج یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.