قارداشی: نتایج گذشته در مسابقات جهانی تکرار شود، مطلوب است

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان می‌گوید: علاقه‌ای ندارم سطح توقعات را بالا ببرم اما به تیم ملی امیدوارم و به نظرم اگر نتیجه دوره گذشته هم تکرار شود مطلوب است.

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پاسخگوی سوالات شد.
 
وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از حضور ملی‌پوشان در مسابقات جهانی عنوان کرد: بچه‌ها زحمت‌های زیادی کشیده‌اند و خوشبختانه اردوی خوبی برگزار شد اما من شناخت لازم از بازیکنان تیم ملی ندارم که بتوانم جایگاهی را ترسیم کنم و بهتر است در این خصوص سرمربی تیم ملی جواب بدهد.
 
قارداشی در خصوص سفرش به مالزی هم گفت: برای 2 روز و شرکت در اجلاس به مالزی می‌روم و زمان برای تماشای بازی‌های تیم ملی ندارم و متصدی هم برای این کار ندارم زیرا از زمانی که دبیر بوده‌ام تا کنون برای مسابقات جهانی با تیم ملی راهی نشده‌ام.
 
وی در پاسخ به این سوال که اگر جایگاه ایران نسبت به گذشته پیشرفت چندانی نداشته باشد رضایت بخش است یا خیر این چنین پاسخ داد: به نظرم نتایجی که در گذشته بدست آمده نتایج بدی نبوده است و اگر همان نتیجه هم تکرار شود مطلوب است. علاقه‌ای ندارم سطح توقعات را بالا ببرم اما بازیکنان زحمت زیادی کشیده‌اند و امیدوارم جایگاه بهتر هم کسب کنیم.
 
وی افزود: تصور می‌کنم جایگاه بیست و نهم جهان و هفتم آسیا جایگاه مناسبی است و حداقل از رشته‌ای مانند فوتبال که در آن سرمایه‌گذاری بهتری صورت می‌گیرد و جایگاه پایین‌تری نسبت به ما در جهان دارد بهتر است.
 
رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در خصوص کمک‌های مالی که به این تیم صورت می‌گیرد اظهار داشت: هم اکنون توسط وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک کمک‌های مالی صورت می‌گیرد همچنین چند حامی مالی به صورت تفاهمی از تیم ملی حمایت می‌کنند.
 
قارداشی در پایان و در خصوص بخش تلویزیونی مسابقات تنیس روی میز عنوان کرد: قرارداد رسمی برای این امر نوشته نشده است اما تا کنون 130 دقیقه پخش تلویزیونی داشته‌ایم و امیدواریم تا برنامه‌های زنده و تولیدی هم با توجه به مسابقات جهانی مالزی پخش شود.
 
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار