دبیر جشنواره فجر زنگ افتتاح «دوازده مرد خشمگین» را به صدا در آورد

تالار مولوی شب گذشته میزبان هنرمندان و تماشاگرانی بود که به آیین افتتاح نمایش «دوازده مرد خشمگین» به کارگردانی رضا رشادت آمده بودند.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید اسدی در ابتدای صحبت‌هایش از بازگشت تالار مولوی به دانشجویان و اجرای «دوازده مرد خشمگین» ابراز خوشحالی کرد و گفت: تالار مولوی مرز درستی است که دانشجو را در خود پرورش می‌دهد و به او مهارت می‌آموزد تا او را به جامعه تئاتر حرفه‌ای معرفی کند.

استاد دانشگاه تهران در ادامه با اشاره به نمایش «دوازده مرد خشمگین» و با یادآوری آثار دانشجویی حاضر در جشنواره فجر گذشته، افزود: امسال در جشنواره شاهد حضور و خلاقیت چهره‌های دانشجو بودیم و به درستی که امید و آینده تئاتر کشور به این دوستان بستگی دارد.

در ادامه این مراسم مهدی سلطانی نیز در خصوص نمایش «دوازده مرد خشمگین» گفت: کارگردان این اثر از دانشجویان خوب من بوده است و حتم دارم در آینده‌ای نه چندان دور نام او را در تئاتر ایران بسیار بشنویم.

مهدی سلطانی هم‌چنین در خصوص متن اثر افزود: «دوازده مرد خشمگین» متن نمایشی بسیار سختی دارد و به طبع کارگردانی و بازی کردن آن نیز مشکل است. همت و تلاش این گروه برای کار کردن چنین اثری قابل تقدیر است.

در پایان این مراسم رضا رشادت، کارگردان نمایش نیز در صحبت‌های خود احیای تالار مولوی را به همه دانشجویان تبریک گفت. او در ادامه افزود: از تمامی اعضای گروه نمایش «دوازده مرد خشمگین» به خاطر تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه روزی‌شان تشکر می‌کنم و امیدوارم این نمایش از سوی مخاطبان نیز مورد استقبال قرار گیرد.

نمایش «دوازده مرد خشمگین» هرشب ساعت 18 درسالن اصلی  تالار مولوی روی صحنه می‌رود. 


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار