پیام تسلیت موسسه هنرمندان پیشکسوت و خانه هنرمندان در پی درگذشت سلحشور

در پی درگذشت فرج الله سلحشور کارگردان؛ خانه هنرمندان و موسسه هنرمندان پیشکسوت پیام تسلیتی برای این هنرمند منتشر کرد.

پیام تسلیت موسسه هنرمندان پیشکسوت و خانه هنرمندان در پی درگذشت سلحشوربه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در پی درگذشت فرج الله سلحشور کارگردان؛ موسسه هنرمندان پیشکسوت و خانه هنرمندان پیام تسلیتی برای این هنرمند منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
موسسه هنرمندان پیشکسوت به مناسبت درگذشت هنرمند و پیشکسوت سینما و تلویزیون ، کارگردان مجموعه به یاد ماندنی یوسف پیامبر (ع) و از اعضای این موسسه، استاد فرج الله سلحشور پیام تسلیت صادر کرد که متن آن به این شرح است:

إنا لله وإنا إليه راجعون
فرج الله سلحشور کارگردان ارزش مدار سینمای ایران، هنرمندی که با آثارش بسیاری از قصص قرآن را برای مردم با شکلی فاخر به تصویر کشید خود نیز پس تحمل یک دوره طولانی رنج و سختی بیماری با کشیدن رخ در نقاب خاک، به دیدار معبود ازلی خود شتافت. 

موسسه هنرمندان پیشکسوت، با نهایت تاسف و تالم درگذشت این هنرمند بزرگ را به نمایندگی از سوی اعضا، مدیران و کارکنان خود به خانواده، دوستداران و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می کند و از خداوند متعال براى ايشان علوّ درجات و مغفرت واسعه الهی مسألت مى‌ دارد.

روحش شاد و یادش گرامی باد

پیام تسلیت مدیرعامل خانه‌ی هنرمندان ایران
«مجید رجبی معمار» مدیرعامل خانه‌ی هنرمندان ایران و مشاور فرهنگی و هنری شهردار تهران درگذشت «فرج‌الله سلحشور» کارگردان پیشکسوت کشورمان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

درگذشت فرج‌الله سلحشور هنرمند نام‌آشنا و متدین كشورمان که با ساخت سریال‌های تاریخی-مذهبی هم‌چون ایوب پیامبر، مردان آنجلس و یوسف پیامبر برای همیشه در اذهان جامعه‌ی هنری و به ویژه مردم ایران باقی خواهد ماند را تسلیت می‌گویم. از خداوند متعال برای آن هنرمند فقيد رحمت و مغفرت و برای خانواده‌ی محترم ایشان صبر و شکیبایی آرزومندم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار