سخنگوی وزارت کشور گفت: زمان رای گیری در تهران تا ساعت 23 و 45 دقیقه تمدید شد

زمان اخذ رای در تهران تا ساعت 23 و 45 دقیقه تمدید شد/ شمارش آرا در تهران به روزهای آینده موکول می شود
به گزارش خبرنگار انتخابات گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "حسینعلی امیری" سخنگوی وزارت کشور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان این که  در حوزه های انتخابیه تهران و کلان شهرها با تراکم جمعیت مواجه هستیم اظهار داشت: وزیر کشور به استانداران اطلاع داد تا ساعت 10 زمان انتخابات را در مراکز استان تمدید کنند.

وی افزود: با توجه به تراکم جمعیت در حوزه های اخذ رای تا آخرین شخصی که در حوزه انتخابیه وجود دارد باید رایش را بدهد بنابراین تا ساعت 23 و 45 دقیقه زمان انتخابات در استان تهران تمدید شد.

امیری درباره شمارش آرا نیز گفت: شرایط کشور متفاوت است و در برخی از استان ها مراحل بعدی انتخابات از جمله شمارش و تهیه صورتجلسه ادامه دارد.

وی درباره شمارش آرا در تهران گفت: رای گیری همچنان ادامه دارد و شمارش هنوز شروع نشده است و در اسرع وقت نتایج اخذ رای اعلام خواهد شد پیش بینی مان این است که شمارش آرا در تهران به روزهای آینده موکول شود.

گفتنی است؛ حسین آشنا استاندار تهران نیز در این نشست گفت: تا ساعت23 و 45 دقیقه کلیه درب های حوزه های انتخابیه رای بسته می شود و افرادی که در داخل هستند می توانند رای خود را به صندوق بیندازند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.