با هدف مشارکت حداکثری مردم خراسان رضوی صورت گرفت؛

اعزام صندوقهای سیار به مناطق مورد نیاز در استان

صندوقهای سیار اخذ رای با هدف مشارکت حداکثری مردم به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

اعزام صندوقهای سیار به مناطق مورد نیاز در استانبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی از اعزام صندوقهای سیار اخذ رای به نقاط مرزی، بیمارستان ها، پادگان ها و بیماران بستری در منازل خبر داد و گفت: این اقدام با هدف فراهم سازی حضور همه اقشار جامعه در این رویداد سیاسی مهم صورت گرفته است.

مسعود محولاتی افزود: شهروندانی که بیماری در منزل دارند می توانند با فرمانداری مشهد به شماره ۳۲۲۵۸۰۶۲ تماس بگیرند و درخواست صندوق سیار داشته باشند.

وی با بیان اینکه در راه آهن، فرودگاه و پایانه های مسافربری صندوق های ثابت داشتیم، تصریح کرد:‌ در صورت ازدحام در هر یک از این نقاط صندوق های سیار نیز ارسال شده است.

دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی در خصوص اعلام نتایج انتخابات نیز گفت:‌ زمانی که وزارت کشور آخرین تمدید را اعلام کند، شمارش آرا آغاز می شود و عوامل فرمانداری، ناظران و دیگر عوامل شعب انتخاباتی باید در امر شمارش آرا حضور داشته باشند.

محولاتی افزود: در شهرستان هایی که تعداد نامزدهای کمتری دارند نتایج زودتر اعلام می شود و در شهرهایی همچون مشهد، سبزوار و نیشابور که نامزدهای بیشتری دارند نتایج دیرتر اعلام می شود.

وی تاکید کرد: پیش بینی می شود که نتایج قطعی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات روز یکشنبه اعلام شود.

دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی اشاره ای به تخلفات انتخاباتی در شعب اخذ رای داشت و گفت: تنها تخلفاتی که در شعب تاکنون گزارش شده است تعداد محدودی توزیع فهرست های انتخاباتی بوده است که توسط عوامل انتظامی و بازرسان از این اقدام جلوگیری شده است.

انتهای پیام//

برچسب ها: انتخایات ، مجلس ، خبرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.