فری بیکِن: اوباما قانون روادید را به نفع ایران به حالت تعلیق درآورد

فری بیکِن در گزارشی نوشت طرفداران ایران دولت اوباما را وادار کردند قانون جدید روادید را به نفع این کشور، به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان فری بیکِن با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: گروه‌های طرفدار ایران در نهایت موفق شدند کاخ‌سفید را وادار کنند اقدامات ضدتروریستی خود را به حالت تعلیق درآورد. دولت اوباما به تازگی اعلام کرده قصد ندارد قوانین [به‌اصطلاح] ضدتروریستی مصوبه نمایندگان کنگره آمریکا را که اکثریت آنان را جمهوری‌خواهان تشکیل می‌دهند، به اجرا درآورد. «وزارت امنیت داخلی آمریکا» در دستورالعمل منتشره اخیر خود اعلام کرد: اجرای این قوانین ممکن است به منافع اقتصادی ایران آسیب برساند. 

مجلس سنای ایالات متحده اوایل دیماه سال جاری، طرحی را تصویب کرد که بر اساس آن، وزارت امنیت داخلی آمریکا موظف می‌شود بوسیله سامانه الکترونیکی و تعیین هویت مسافران، از ورود تروریست‌ها به این کشور جلوگیری کند. این قانون که پاسخی به حملات تروریستی در پاریس بود در برابر برنامه حذف روادید تصویب می‌شود که به شهروندان 38 کشور اجازه می‌داد بدون اخذ روادید وارد آمریکا شوند.

بر اساس قانون محدودیت صدور روادید، که به تصویب سنا و اوباما نیز رسیده است، اگر شهروندان کشورهای مذکور در 5 سال گذشته به ایران، سوریه، سودان و عراق سفر کرده باشند نمی‌توانند مانند گذشته بدون ویزا وارد آمریکا شوند. همچنین، کسانی که تابعیت دوگانه این کشورها را دارند از جمله ایرانی‌هایی که شهروند کشورهای معاف از ویزا مانند بریتانیا، استرالیا و فرانسه هستند باید با اجرای قانون تازه برای سفر به آمریکا درخواست ویزا کنند. 

گفته می‌شود باراك اوباما عجولانه و برای پایان دادن به هفته‌ها اختلاف میان جمهوری‌خواهان و دموكرات‌ها در خصوص لایحه بودجه، این قانون را که در تضاد با مفاد توافق هسته‌ای ایران و شش قدرت جهانی است، امضا کرد. 



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
دونالد ترامپ وقتی اومد قدر اوباما رو بهتر میدونیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
همه سر و ته یه آشغالن
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
واقعا ترامپ خیلی وحشیه
Germany
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
خدایی اوباما در برابر ترامپ فرشتس(در برابر ترامپ)
Iran (Islamic Republic of)
من 7 اسفند مشروعیت نظامم را با رای دادن تایید میکنم
۱۶:۱۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
امثال اوباما دشمن باهوش هستند ولی امثال ترامپ دشمن احمق. فکر میکنم همه مون میدونم که دشمن احمق رو ساده تر میشه شکست داد تا دشمن باهوش.
همونطور که بوش به عراق حمله کرد و با این کارش نه تنها دشمن ایران یعنی صدام رو بیرون کرد، بلکه باعث افزایش روابط دوستانه بین دو ملت ایران و عراق شد و در نهایت آمریکایی ها دو دستی عراق رو تقدیم ایران کردن و دمشون رو گذاشتن رو کولشون و رفتن.
الان یه نگاهی به یمن و سوریه و عراق و بحرین و غزه و ... بکنید متوجه میشید که بیشترین جنگ های عمیق و مخرب و هوشمندانه تو دولت همین اوبامای عزیز شما رقم خورده. نمیدونم کدوم کثافت کاری های این اوبامای خبیث رو بگم آخه اونقدر زیادن که آدم باید اولیت بندی کنه!!! خخخ
ولی برای ما فرقی نداره چه کسی تو آمریکا رای میاره. ولی حداقل با دمکرات ها بهتر (ولی سخت تر) میشه جنگید تا با جمهوری خواه ها. چون در اینصورت روز به روز فاصله آمریکا از اسرائیل زیادتر میشه و اسرائیل منزوی تو چنگ مقاومت گیر کرده و له میشه انشاالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
اوباما مچکريم...
آخرین اخبار