آیت الله جنتی در همایش "نه به انگلیس":

شورای نگهبان از ورود نفوذی‌ها به مجلس خبرگان جلوگیری کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شورای نگهبان تا جایی که توانست از ورود نفوذی ها به مجلس خبرگان رهبری جلوگیری کرد.

شورای نگهبان تا جایی که توانست از ورود نفوذی ها به مجلس خبرگان جلوگیری کردبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛‌ آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در همایش مجلس خبرگان رهبری با عنوان "نه به انگلیس"،‌ اظهار داشت: مسئله خبرگان رهبری مهم است، چراکه افراد هماهنگ با سیاست‌های بیگانه در داخل و خارج از کشور مدت‌ها برای ورود نفوذی‌ها به خبرگان رهبری تلاش کردند تا اهداف خودشان را دنبال کنند.

وی در ادامه افزود: مجلس خبرگان رهبری قابل مقایسه با دولت،‌ مجلس و قوه قضائیه و دیگر نهادها نیست زیرا خبرگان رهبری محور تمامی فعالیت‌ها است.

آیت‌الله جنتی با تاکید بر اینکه سال‌ها برای ورود نفوذی ها به مجلس خبرگان رهبری نقشه‌ها داشتند، گفت: مجلس خبرگان رهبری این اختیار را دارد که قدرت رهبری را افزایش یا کاهش دهد و یا محدودیت‌هایی را برای ایشان در نظر بگیرد. اگر به مجلس خبرگان رهبری نفوذ کنند افراد مفسد به تمامی مقاصد خودشان می‌رسنند چرا که قدرت رهبری تاکنون سد راهشان بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نفوذی های را شناسایی کردیم و شورای نگهبان از ورود آنها به مجلس خبرگان رهبری تا جایی که توانست، جلوگیری کرد، خاطر نشان کرد: در مجلس شورای اسلامی افراد زیادی را آماده کرده بودند تا به مقاصد خودشان برسند اما شورای نگهبان در این عرصه نیز از ورود آنها جلوگیری بعمل آورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جنتی ، سیاست ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
خدا حفظتون کنه آقای جنتی خدا امثال شمارو تو کشور زیاد کنه .اگه امثال شماها نبودین معلوم نبود این خیانتکاران به انقلاب چه ها میکردند بیخود نیست از سر ناچاری براتون جوک درست میکنن.
United States of America
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
درودخداوندبرشما انسان های صالح خداوند حفظتان کند
آخرین اخبار