بلایای طبیعی دامن آمریکا را گرفت؛

34 کشته و زخمی در توفان شدید در لوئیزیانا و میسیسیپی/ وقوع زمین‌لرزه 4.9 ریشتری در کالیفرنیا

وزش چندین گردباد در ایالت لوئیزیانا و میسیسیپی آمریکا بیش از 30 کشته و زخمی بر جای گذاشت.

34 کشته و زخمی در توفان شدید در لوئیزیانا و میسیسیپی/ وقوع زمین‌لرزه 4.9 ریشتری در کالیفرنیابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، بر اثر وزش چندین گردباد در جنوب ایالت لوئیزیانا و میسیسیپی در روز سه شنبه، دست کم سه نفر کشته و بیش از 30 نفر زخمی شدند. 

مقامات اداره هواشناسی آمریکا اعلام کردند توفان و گردباد چندین خانه و مغازه را تخریب و یک برج مخزن آب را واژگون کرد. 

منابع محلی به نقل از پلیس اعلام کردند بیشترین خسارات ناشی از توفان و گردباد به منطقه"کانونت" در کرانه رودخانه میسیسیپی وارد شد، جایی که اغلب 160 خانه سیار در منطقه شوگر هیل پارک بر اثر توفان از بین رفت. 

سرویس ملی هواشناسی آمریکا مرگ دست کم سه نفر را در منطقه تایید کرده است. 31 نفر نیز بر اثر توفان در لوئیزیانا زخمی و به بیمارستان منتقل شدند. برخی گزارشها از احتمال افزایش شمار مصدومان حکایت دارد. 

"جان بل ادواردز،" فرماندار لوئیزیانا، در برخی نواحی توفان‌زده حالت فوق العاده اعلام کرده است. 

اداره هواشناسی ملی آمریکا همچنین از احتمال وقوع توفان و گردباد در اوایل روز چهارشنبه در آلاباما خبر داده است. همچنین پیش بینی می شود توفان تا نیمه شب چهارشنبه جورجیا در جنوب غربی آمریکا را در نوردد و  به بخشهایی از آتلانتا برسد. 

گزارشها از قطع برق دهها هزار مشتری در ساعات وزش توفان در لوئیزیانا و نیز تعطیلی مدارس و اماکن دولتی در این مناطق حکایت دارد. همچنین به بیش از 20 باب خانه در منطقه آسیب وارد شده است و امدادگران ساکنان چهار خانه را نجات دادند. 

از سوی دیگر، موسسه زلزله نگاری آمریکا اعلام کرد زمین لرزه ای به بزرگی 4.9 ریشتر سه شنبه منطقه "بیکرزفیلد" را در کالیفرنیا لرزاند.

کانون این زلزله که در عمق کم و 320 متر زیر سطح زمین روی داد در فاصله شش کیلومتری جنوب غربی شهر کوچک واسکو در حدود چهل کیلومتری شمال غربی بیکرزفیلد روی داد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
اگه تیتر بزنید سه کشته و سی زخمی خیلی بهتره و ایجاد شائبه نمیشه .ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
طوفان نه توفان
آخرین اخبار