اصفهان؛

هيچ طرح و ماموريت پليسي بدون پيوست اجتماعي اجرا نمي شود

فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: تمامي طرح ها و ماموريت هاي پليس استان داراي پيوست اجتماعي هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، سردار" عبدالرضا آقاخاني در بازديد از معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: امروز به بركت نظام جمهوري اسلامي،پليس در بين مردم از جايگاه اجتماعي بالايي برخوردار است و ديگر افراد جامعه پليس را مانند دوران طاغوت مقابل خود نمي بينند بلكه به نيروهاي پليس به چشم خدمتگزار و حافظ ارزش هاي نظام مي نگرند كه اين نگرش باعث ايجاد انگيزه و روحيه بالا در بين نيروهاي انتظامي شده است.

وي در ادامه به نقش تاثير گذار معاونت اجتماعي در نيروي انتظامي اشاره كرد و گفت: تاثير اين معاونت در مقايسه قبل و بعد از تاسيس آن به وضوح قابل مشاهده است، به طوري كه در طي سال ها فعاليت اين معاونت نيروي انتظامي توانسته استبه خوبي جرايم را مهار و از بسياري آسيب ها و تهديدات پيش رو پيشگيري كند.

سردار آقاخاني تصريح كرد: امروز لازمه اجراي هر طرح و ماموريتي، داشتن پيوست اجتماعي است و پليس استان هم هيچ طرحي را بدون پيوست اجتماعي اجرايي نمي كند.

وي با بيان اينكه كار فرهنگي و اجتماعي بايد قبل، حين و بعد از اجراي هر ماموريتي انجام تا نتايج موفقيت آميزي از آن حاصلشود، اظهار داشت: معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان، نقش محوري در تمام طرح و ماموريت هاي پليسي داشته استودر حقيقتسهم عمده اي در موفقيت هاي اين فرماندهي دارد.

فرمانده انتظامي استان، بيشترين حجم فعاليت اين فرماندهي را در حوزه فرهنگي و اجتماعي عنوان كرد و اظهار داشت: انعقاد تفاهم نامه با دستگاه هاي دولتي و تشكل غير دولتي، چاپ و نشر مجلات، بروشور ها، پوسترها و نصب بنرهاي هشداري در سطح شهر، چاپ كتاب، تعامل با رسانه ها، برپايي نشست هاي تخصصي، تهيه مقالات و گزارش هاي خبري و ارائه مشاوره به مردم، حجم گسترده اي از فعاليت هايي است كه در طول سال، توسط معاونت اجتماعي اين فرماندهي انجام مي گيرد.

سردار آقاخاني، مركز اطلاع رساني را نيز يكي از حساس ترين بخش هاي معاونت اجتماعي پليس استان عنوان كرد و اظهار داشت: همكاري خوب اين مركز با رسانه ها و اطلاع رساني شفاف از ماموريت ها و پاسخ سريع به سوالات و انتقادات، جلوگيري از رواج شايعات و آگاه سازي مردم از آسيب ها و تهديدات باعث شده استتا پليس بتواند در انجام ماموريت هايش به خوبي عمل كند. 



انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.