اردبیل؛

فعالیت انجمن های ورزشی کشور در 34 رشته ورزشی

دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور گفت: در حال‌حاضر انجمن‌های ورزشی در کشور در 34 رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عبدالحسین دلداده مهربان در مجمع انتخابی هیئت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی فدراسیون، توسعه ورزش‌های استعدادیابی است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده استعدادیابی رشته‌های انجمن‌های ورزشی در کشور توسعه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در حال‌حاضر انجمن‌های ورزشی در کشور در 34 رشته ورزشی فعالیت می‌کنند، ‌افزود: برای توسعه ورزش‌ها، کمیته‌های مختلفی با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان تشکل شده است و انتظار می‌رود در آینده شاهد توسعه رشته‌های انجمن‌های ورزشی باشیم.

دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در صدد هستیم در 34 رشته انجمن‌های ورزشی ورزشکاران حرفه‌ای را برای حضور در تیم ملی تربیت کنیم و امسال اقدامات بسیار اساسی در این زمینه انجام شده است و در آینده شاهد نتایج مثبت این امر نیز می‌شویم.

دلداده مهربان تصریح کرد: آموزش مربیان و داوران در فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز مبنای کار قرار گرفته است و امسال دوره‌های مختلف آموزش مربیان و داوران با استفاده از اساتید مجرب در کشور برگزار شده است.

وی گفت: استان اردبیل نیز ظرفیت بسیار عظیمی در انجمن‌های ورزشی دارد و نیاز است برای توسعه این انجمن‌ها و رشته‌های ورزشی تجهیزات و امکانات نوین در اختیار قرار گیرد که فدراسیون انجمن‌های ورزشی آمادگی خود را برای حمایت از این انجمن‌ها در استان اردبیل اعلام می‌کند و تمام تلاش خود را برای توسعه رشته‌های انجمن ورزشی در اردبیل به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.