اصفهان؛

راه اندازی کریدور سبز برگ گمرک ایران و روسیه

کریدور سبز برگ گمرک ایران و روسیه فروردین سال آینده راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، نایب رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان در دومین جلسه هماهنگی کمیسیون تجارت اتاق اصفهان گفت: با راه اندازی این کریدور ، صادرکنندگان اصفهانی ،شهرهای جنوبی روسیه را مورد توجه قرار می دهند.

علی شانه ساز زاده افزود: برای حضور بلند مدت در روسیه لازم است قراردادهای سنگین و بلند مدت تنظیم و از قراردادهای با رقم پایین خودداری کرد.

وی مصرف روزانه مواد غذایی را درکشور روسیه 12 میلیون تن اعلام کردو گفت: فروشگاه های زنجیره ای روسیه می توانند زمینه مناسبی برای همکاری با شرکت های صنایع غذایی استان اصفهان فراهم کنند.

رییس کمسیون تجارت اتاق اصفهان هم رویکرد صادرات محور تولیدکنندگان را زمینه ساز توسعه روابط اقتصادی با دیگر کشورها برشمردو گفت:صدور معافیت مالیاتی برای تولید کنندگانی که محصولاتی با مجوز برندهای معتبر تولید و صادر می کنند زمینه رونق اقتصادی را فراهم می کند.

مسعود گلشیرازی تاکید کرد:تولید کنندگان اصفهانی برای حضور بلند مدت و اثرگذار در بازار روسیه لازم است با برندی مشخص حضور پیدا کنند و به جای تعدد برندها پیشنهاد می شود یک برند در هر کالا به صورت گروهی تولید و به این بازار ارسال شود .

وی حضور سازمان یافته بازرگانان اصفهانی را در بازار روسیه عامل موفقیت در این بازار دانست و گفت:تجریه کشور عراق ،آسیای میانه (C.I.S ) نشان داد حضور متنوع و متعدد شرکت های تولیدی در این بازار نه تنها فرصت ها را به تهدید تبدیل می کند بلکه زمینه حضور رقبای جدید از کشور ثالث را فراهم می سازد .


انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.