مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

انعقاد تفاهمنامه اداره‌کل فنی و حرفه‌ای و حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد از انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای و حوزه علمیه استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد از انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای و حوزه علمیه استان خبر داد.

فرج‌الله راد گفت: به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ مهارت‌آموزی و در راستای پیشبرد راهبردها و سیاست‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای توانمندسازی افراد جامعه از طریق آموزش‌های مهارتی، تفاهمنامه همکاری بین اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و حوزه علمیه استان منعقد شد که موضوع این تفاهمنامه ثبت‌نام و برگزاری دوره‌های آموزش مهارتی برای طلاب و خانواده‌های آنها از طریق ایجاد مراکز جوار حوزه به صورت مشترک است.

وی اظهار داشت: براساس این تفاهمنامه، اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد متعهد خواهد شد تا ضمن انجام برنامه‌ریزی‌های آموزشی با توجه به نیاز‌های اعلام شده از سوی حوزه علمیه استان، مربیان مجرب برای اجرای دوره‌های آموزشی ویژه طلاب و خانواده‌های آنها را تأمین و به قبول‌شدگان در آزمون پایان دوره آموزشی، گواهینامه مهارت اعطا کند.

راد افزود: در این تفاهمنامه موضوعات مربوط به توانمند‌سازی طلاب و خانواده‌های آن‌ها با آموزش‌های مهارتی بر اساس استانداردها و شایستگی‌های آموزشی و شغلی سازمان، استفاده از توان بالقوه طلاب در زمینه توسعه و ترغیب فرهنگ مهارت‌آموزی با رویکرد نظام ارزشی در شهرها و روستاها، توسعه و ایجاد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای جوار حوزه علمیه و دیگر موارد که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی است به امضای طرفین رسید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برگزاری آزمون، صدور گواهینامه و تأییدیه‌های مهارت برای قبول‌شدگان در آزمون‌های پایان دوره بر اساس قوانین و مقررات فنی و حرفه‌ای و مواردی دیگر که در تفاهمنامه قید شده از جمله تعهدات این اداره‌کل است.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.