شیراز؛

انهدام باند سارقان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جهرم استان فارس از شناسایی و انهدام دو باند سارقان منزل با 25 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ عبدالعظیم انصاری در نشست خبری مشترك نیروی انتظامی و فرمانداری ویژه شهرستان جهرم، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان جهرم،  موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: با رصد نحوه ورود و شگرد سارقان و نوع اموال مسروقه، مشخص شد افراد به صورت حرفه ای دست به سرقت زده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم اظهار كرد: روند كاری آنان به این صورت بوده است كه سارقان پس از حصول اطمینان از نبود وسایل بازدارنده نظیر دزدگیر و دوربین مداربسته، اقدام به سرقت لوازم گران قیمت منزل نظیر طلا، جواهرات و لوازم خانگی می كردند.
سرهنگ انصاری گفت: ماموران با تحقیقات گسترده و اقدامات پلیسی، دو باند سرقت منزل را شناسایی و ضمن هماهنگی با مراجع قضایی، 8 نفر اعضای سابقه دار این دو باند (اعم از سارق ومالخر) را در عملیات های منسجم و جداگانه دستگیر كردند.
وی با بیان اینكه این متهمان در بازجویی های به عمل آمده، تا كنون به 25 فقره سرقت منزل اعتراف كرده اند، تصریح كرد: مقادیر زیادی اموال مسروقه از جمله 670 گرم طلا و وسایل منزل از مخفیگاه سارقان كشف و به مالباختگان تحویل شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای كشف سرقت های احتمالی دیگر از متهمان ادامه دارد، از مردم خواست منازل خود را به انواع تجهیزات حفاظتی و ایمنی ضد سرقت مجهز کنند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، مراتب را سریعاً از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.  
فرماندار ویژه شهرستان جهرم نیز با قدردانی از نیروی انتظامی، شورای تامین و افرادی كه در انهدام این دو باند سرقت منزل همت كرده اند، افزود: با توجه به همدلی در بین اعضای شورای تامین و مسئولان استانی و شهرستان، توانسته ایم دستاوردهای خوبی در زمینه امنیت داشته باشیم.
علیرضا صحراییان خاطرنشان كرد: ارزش ریالی اموال كشف شده از سارقان، حدود یك میلیارد و 200 میلیون ریال است و همچنین اعضای این دو باند، اموالی به ارزش دو میلیارد ریال به فروش رسانده اند كه باید اقدام به رد این اموال كنند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: انهدام ، باند ، سرقت ، منزل ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار