اصفهان؛

عنوان‌های برتر جشنواره پرسش مهر در کارنامه دانش‌آموزان کاشانی درخشید

مدیر اداره آموزش و پرورش کاشان از کسب رتبه برتر 11 نفر از فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهرستان در جشنواره پرسش مهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، محمود خدمتی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در اصفهان،گفت: شانزدهمین دوره پرسش مهر در دو بخش فرهنگیان و دانش آموزان و در 25 گرایش با موضوع «پس از توافق هسته ای و لغو تحریم ها، فرصت‌های پیش روی ما چیست و چگونه باید به بهترین وجه از این فرصت‌ها استفاده کنیم» برگزار شد.
به گفته وی، "افضل مصطفوی" در رشته وب نوشت، در بخش فرهنگیان از مجموع 81 برگزیده استان اصفهان، رتبه اول، "طاهره شالچی" در رشته شعر و "اشرف مهدی فینی" در رشته پوستر، رتبه دوم این استان را به دست آوردند.
مدیر اداره آموزش و پرورش کاشان اظهار داشت: "اعظم سادات آمیری" رشته وب نوشت، "علی اکبر قندانی" در رشته خوشنویسی، "فرزانه خانجانی" در رشته نمایشنامه نویسی، "طیبه وفقی مجرد" در رشته نقاشی و "لیلی صاحب کاشی" در رشته مقاله پژوهشی موفق به کسب رتبه سوم شدند.
خدمتی تصریح کرد: "سید علی مستوری" در دو بخش داستان نویسی و نقاشی و "فهیمه خوشدلی " در بخش فیلم کوتاه بخش دانش آموزی از مجموع 84 برگزیده استان اصفهان رتبه دوم را کسب کردند.
وی افزود: در بخش سرود همگانی نیز، دبیرستان دخترانه شاهد با کسب رتبه اول استان اصفهان به مرحله کشوری جشنواره پرسش مهر راه پیدا کرده است.
مدیر اداره آموزش و پرورش کاشان گفت: این مسابقه در دو بخش فرهنگی و هنری برگزار شد که بخش فرهنگی شامل آثار ادبی از جمله شعر، داستان کوتاه، مقاله پژوهشی ، سخنوری، رسانه و فضای مجازی ، وبلاگ، هنرهای آوایی و سرود همگانی بود.
خدمتی افزود: بخش هنری نیز شامل گرایشهای تصویرسازی، پوستر ،عکاسی، نقاشی، طراحی، خوشنویسی، هنرهای نمایشی، فیلم کوتاه مستند، داستانی، پویانمایی، نمایش نامه نویسی برگزار شد که یک هزار و 705 دانش اموز و 110 فرهنگی در این جشنواره شرکت کردند .




انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.