صامت:

بانوان در آسیا می‌درخشند

بانوی ملی پوش کشورمان معتقد است که با توجه به اردو‌های تیم ملی بانوان تنیس روی میز و مسابقات لیگ، بازیکنان تیم ملی آماده درخشش در آسیا هستند.

مریم صامت در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی مالزی به خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: چند روز دیگر عازم مالزی می‌شویم و امیدواریم که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و به دسته بالاتر صعود کنیم.
 
خوشبختانه بازیکنان شرایط خوبی دارند و آماده بازی هستند و نسبت به گذشته عملکرد بهتر داشته‌اند به همین دلیل امیدواریم بتوانیم بدرخشیم و راهی دسته بالاتر شویم.
 
بانوی ملی پوش کشورمان در مورد اردوهای آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: ما 16، 17 روز در اردو بودیم و خوشبختانه علاوه بر این اردو‌ها درگیر مسابقات لیگ هم بودیم و به همین دلیل از آمادگی خوبی برخوردار هستیم.
 
بانوی ملی پوش تنیس روی میز در پایان و در خصوص مسابقات لیگ امسال هم گفت: تا کنون دور رفت بازی‌های لیگ به پایان رسیده است و خوشبختانه سطح خوبی هم داشته است.
 
کمبود حامی مالی در لیگ بانوان است و این مسئله ضربه زیادی به ما می‌زند زیرا قرارداد‌های خوبی بسته نمی‌شود و مبالغ بالایی به ما تعلق نمی‌گیرد.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار