امام جمعه موقت تهران:

تحجر و اسلام آمریکایی؛ دو تفکر ساخته غرب

آیت الله صدیقی اسلام آمریکایی و تحجر را دو لبه قیچی غرب ساخته‌ای توصیف کردند که در صورت توان اسلام را تکه تکه خواهند کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امام جمعه موقت تهران در نشست رونمایی از پوستر سومین همایش بین المللی تحجر و اسلام آمریکایی که در فرهنگسرای انتظار برگزار شد با تاکید بر اینکه تحجر و اسلام آمریکایی دو تفکر ساختگی هستند که دو لبه یک قیچی می باشند، گفت: این دو گروه اگر بتوانند اسلام را تکه تکه خواهند کرد.

آیت الله صدیقی افزود: بسیاری افراد که در زمان امام راحل به نظر می رسید روحانیت اصیل هستند، در حال حاضر اهل مداهنه و سازش و گرایش به غرب هستند و گروه دیگر در مقابل اسلام را با دید تحجر نگاه می کنند؛ تحجری که ذاتی نیست و تحت تاثیر غرب قرار دارد.

وی با اشاره به صراط مستقیم الهی که در قران آمده تصریح کرد: دو مسیر تحجر و اسلام آمریکایی، اسلام سکولار دنیاپرستی هضم شده در قدرتها و اسلام ترس و بی قیدی و سازش و بی غیرتی هستند و نمونه بارز ضالین و مغضوب علیهم.

امام جمعه موقت تهران صراط مستقیم را روحانیت اسلام شناس واقعی تربیت شده اسلام عینی دانست و تاکید کرد: نمونه عینی روحانیت خدمتگذار، دردمند، شجاع و مبارز، به پا خواسته و دامن از لجن دنیا بالا کشیده و وارسته امام راحل و پس از ایشان امام نائب امام، مقام معظم رهبری هستند که در برابر قدرتها و توطئه ها ایستاده و تا انتها می ایستد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.