اصفهان؛

حیات وحش منطقه فریدون‌شهراصفهان در معرض نابودی

گونه‌های گیاهی و حیات‌وحش منطقه فریدون شهراصفهان در حال نابودی هستند.

حیات وحش منطقه فریدون‌شهراصفهان در معرض نابودیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عضو شورای اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: طبیعت بکر این منطقه در همه فصول خصوصا در فصل زمستان هرساله میزبان مهمانان بسیاری است که این ظرفیت به درآمدزایی و اشتغال‌زایی جوانان کمک شایانی می‌کند.

بهروزاصلانی گفت: در شهرستان فریدون‌شهر ضریب بیکاری بالای 35 درصد است که این رقم سبب بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود که برای آینده نگران‌کننده است.

وی افزود: توسعه گردشگری در این منطقه نیاز به زیرساخت هایی دارد که اگر این زیرساخت‌ها با برنامه‌ریزی دقیق انجام شود تأثیرات خوبی دارد که این امر نیاز به یک عزم جدی دارد.

اصلانی به خشک‌سالی‌های اخیر این شهرستان اشاره کرد و گفت: خشک‌سالی همانند سایر نقاط کشور گریبان شهرستان‌ و کشاورزان این منطقه را گرفته و انتقال آب از سرشاخه‌های زاینده‌رود و مسیر تونلی که از این جغرافیا عبور کرده برخی از قنات‌ها را خشک کرده و کشاورزی را تحت تأثیر خودش قرار داده است.

فریدون‌شهر یکی از شهرهای غرب استان اصفهان، نامزد امن‌ترین شهر دنیا از سوی یونسکو و با ۲۵۳۰ متر ارتفاع از سطح دریا، مرتفع‌ترین شهر ایران است. 



انتهای پیام/ ف ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار