ترکاشوند: داوران خط پراشتباه بودند / اقدام باشگاه پیکان جالب نبود!

سرمربی تیم متین صالحین ورامین درباره خرید بلیت‌ا از سوی باشگاه پیکان و خالی ماندن صندلی‌های سالن گفت: اقدام باشگاه پیکان اصلا زیبنده والیبال نبود.

محمد ترکاشوند در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از حذف از مسابقات لیگ برتر والیبال و عدم راهیابی تیم متین صالحین ورامین به مرحله نیمه نهایی مسابقات گفت: می‌دانستیم که دیدار با پیکان سختی‌ خواهد بود با این حال من احساس می‌کنم بازیکنان تیم من به دلیل عدم تمرکز کافی این دیدار را واگذار کردند.
وی ادامه داد: متاسفانه تیم متین از لحاظ شرایط مالی در وضعیت خوبی نبود. بازیکنان مبلغ بسیار کمی از قراردادهای خود را دریافت کرده بودند و شرایط سختی داشتند. با این حال بازیکنان ما تا روز آخر این مسابقات مردانه جنگیدند و به اعتقاد من نتیجه خوبی کسب کرده‌اند.
وی درباره برخی اعتراضاتش به نحوه قضاوت داوران دیدار با پیکان گفت: داوران خط قضاوت عادلانه ای در این دیدار نداشتند. متاسفانه برخی اوقات همه اتفاقات به ضرر یک تیم می‌شود. شاید اگر میزان اشتباهات داوران خط کمتر بود، می‌توانستیم به پیروزی در این مسابقه امیدوارتر باشیم.
ترکاشوند در پاسخ به این سوال که چرا برخی از تماشاگران ورامین در دیدار روز گذشته اجازه حضور در سالن را پیدا نکردند گفت: متاسفانه باشگاه پیکان اقدامی کرد که به هیچ عنوان جالب نبود. این که بسیاری از صندلی های سالن خالی بماند اما تماشاگران ما بیرون سالن اجازه ورود پیدا نکنند اقدام خوبی نبود. این اتفاقات منجر به فراری دادن تماشاگران می‌شود. پیکانی‌ها بلیت بازی‌ را خریده بودند که تماشاگران ما نتوانند راهی سالن شوند. مگر غیر از این است که هواداران والیبال سرمایه های اصلی هستند؟
وی ادامه داد: نمی‌خواهم شکست مقابل پیکان را توجیه کنم. اما به هر حال این نظیر اتفاقات روی عملکرد و روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد.
ترکاشوند در پایان گفت: از عملکرد تیمم با توجه به پتانسیلی که داشتیم و امکاناتی که در قیاس با دیگر تیم‌ها داریم رضایت دارم. تیم ما یکی از تیم‌های خوب لیگ امسال بود و در این موضوع اصلا شکی نیست. تیم‌هایی مثل متین باید در لیگ حفظ شوند و انتظار ما این است که مسئولان توجه بیشتری به چنین تیم‌هایی داشته باشند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار