بدلکاری به جذابیت آثار کمک می‌کند

بدلکاری از سال 85 با حضور مرحوم پیمان ابدی در سینمای ایران آغاز شد و امروز حرفهای زیادی برای برای گفتن دارد.

جعفر کیوان رضایی بدلکار کشور که سابقه همکاری با مرحوم پیمان ابدی را در کارنامه خود دارد و در کارهایی نظیر «رسوایی 2» و «ایستاده در غبار» و «پایان خدمت» مشارکت داشته است، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فجر امسال و نادیده گرفتن این حوزه در جشنواره ابراز داشت: فجر سی و چهارم با تمام فراز و نشیب‌های خود برگزار شد. اما موضوعی که در حوزه ما بدلکاران به چشم آمد، این بود که حتی یک تقدیر نیز در این جشنواره برای بدلکاران وجود نداشت. در صورتی که گروه‌های مختلفی از بدلکاران در فیلم‌های امسال حضور داشتند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این حوزه در سینمای کشور به این حد رسیده است که سزاوار تقدیر باشد اظهار داشت: این بخش از سال 85 باحضور مرحوم پیمان ابدی در سینمای ایران شروع به فعالیت کرد و هم اکنون نیز بدلکاری در ایران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بدلکار فیلم «ایستاده در غبار» در خصوص صحنه‌های این فیلم بیان کرد: در این فیلم شاهد صحنه‌های باکیفیت هستیم و لحظات انفجار آن بسیار طبیعی است. همچنین «رسوایی 2» نیز که در جشنواره فجر حضور داشت از لحظات بدلکاری فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد. امروز زمان آن رسیده است که به بدلکاری توجه شود تا شاهد رشد آثار سینمایی شویم. به دلیل اینکه این شاخه جذابیت کارها را بالا می‌برد.

جعفر کیوان رضایی ادامه داد: با توجه به امکانات محدودی که در اختیار بدلکاران در ایران است، کارهای باکیفیتی از آنان شاهد هستیم خلاقیت در این رشته حرف اول را می‌زند و جوانان ایرانی شاغل در این رشته از این خلاقیت بهره می‌برند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار