جوان‌ها در جشنواره موسیقی فجر دیده شدند

برنده جایزه باربد بهترین آلبوم در خصوص جشنواره موسیقی گفت.

حجت‌ اشرف‌زاده خواننده کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر چنین گفت: من به دلیل اینکه زیاد در جریان جشنواره امسال نبودم نمی‌توانم نظر کارشناسی بدهم ولی به همان اندازه که دارای محاسن بوده معایبی هم داشته است.
 
وی افزود: در بخش موسیقی خارجی که تعریف آن را بسیار شنیده‌ام یک الی دو اجرا هم رفتم ولی در بخش غیر ایرانی که مهمان‌هایی از کشورهای مختلف به ایران آمده‌اند بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.
 
اشرف‌زاده خاطرنشان کرد: زمانی که لیست نامزدها را دیدم متوجه شدم بیشتر جوان‌ها و نوجوان‌هایی که کمتر دیده شده‌اند به آنها بها داده شده و این بسیار ارزشمند است و امیدوارم از سال‌های آینده این اتفاق پر رنگ‌تر شود یعنی صداها، رنگ‌های موسیقی و فرم‌های متفاوت‌تری را که کمتر مجال دیده و شنیده شدن دارند را بیشتر در این عرصه ببینیم.
 
وی اظهار  داشت: از انتخاب این چند اثر مشخص است که نگاه ویژه‌ای به بحث آهنگسازی و اجرا و سازبندی آثار در ژانر تلفیقی وجود داشته است.
 
گفتنی است؛ حجت اشرف‌زاده که در دو بخش بهترین آلبوم در موسیقی تلفیقی و بهترین آهنگساز همراه با امید و آرش بیات کاندیدا شده بود توانست جایزه باربد بهترین آلبوم را دریافت کند.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.