خسروی وفا : رحمان پدیده دنیای ورزش است

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت : سیامند رحمان استثنای ورزشکاران جهان است و پدیده دنیای ورزش محسوب می شود.

محمود خسروی وفا در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   عنوان کرد:قویترین مرد دارای معلولیت جهان در رقابتهای جهانی امارات توانست از حریفان خود فاصله 70 کیلوگرمی بگیرد و به مدال طلا دست یابد.بنابراین سیامند رحمان پدیده دنیای ورزش در یک قرن اخیر محسوب می شود.
وی افزود : سایت جهانی IPC از طریق تبلیغ بر روی نام این ملی پوش اخلاق مدار تمامی بلیطهای مسابقه فوق سنگین پاراالمپیک ریو را فروخته است که همه این موارد تائیدی بر شگفت انگیز بودن این ورزشکار است.
خسروی وفا در خصوص توانایی سیامند رحمان برای ثبت رکورد بالای 300 کیلوگرم در ریو گفت : ما از الان این وزن را برای ایران ثبت شده می دانیم چرا که رحمان سابقه تغییر رکورد جهان را دارد و در مسابقات بین المللی توانست تا 100 کیلو رکورد را جا به جا کند و به اسم کشورمان ثبت کند.
وی ادامه داد : با وجود اینکه رکوردها ابدی نیستند و یک روز شکسته می شوند اما مطمئنم تا 50 سال آینده وزنه برداری نمی تواند قوی تر از رحمان حاضر شود و رکورد جهانی سالیان طولانی به نام ایران می ماند.
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت : در مسابقات امارات کلاسبندی وزنه برداران را انجام دادیم و با وجود کسب طلا و رکورد شکنی مجید فرزین در دسته 80 کیلوگرم میتوانیم به وایت کارت ریو این ملی پوش امیدوار باشیم و با 7 سهمیه به پاراالمپیک برویم.
در نهایت فدراسیون از تمام ورزشکاران جانباز و معلول حمایت می کند تا در این عرصه نیز نام ایران در جهان بدرخشد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار