اصفهان،

کشف نيم تن ترياك و حشيش در اصفهان

فرمانده انتظامي استان از كشف نيم تن ترياك و حشيش و دستگيري شش قاچاقچي مواد مخدر در عمليات 24 ساعته گذشته ماموران اين فرماندهي خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، سردار" عبدالرضا آقاخاني اظهار داشت: ماموران يگان تكاوري اين فرماندهي شب گذشته حين گشت زني در حوزه ماموريتي خود به يك دستگاه خودروي پيكان وانت مشكوك و به آن دستور ايست مي دهند اما خودرو با مشاهده ماموران، اقدام به فرار مي كند كه در تعقيب و گريز، سرانجام اين خودرو متوقف شدو در بازرسي از آن، 269 كيلو و 500 گرم حشيش و دو كيلو و 250 گرم ترياك كه به صورت ماهرانه در كف خودرو جاسازي شده بود، كشف شدو دو نفر نيز در اين عمليات دستگير شدند.

وي افزود: در عملياتي ديگر، ماموران اين يگان در محور فرعي شهرستان شهرضا به يك دستگاه خودروي پرايد مشكوك شدندو اقدام به تعقيب آن كردند كه راننده درشانه خاكي جاده اقدام به آتش زدن خودرو مي كنداما با تلاش ماموران آتش خاموش و مقدار 23 كيلو گرم حشيش از داخل آن كشف و راننده نيزدستگير شد.

سردار آقاخاني در ادامه از اجراي دو عمليات ديگر در سحرگاه امروز در شهرستان هاي نائين و كاشان خبر داد و گفت: ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان كاشان در بازرسي از يك دستگاه خودروي پژو 405 ، 80 كيلوگرم حشيش و در شهرستان نائين نيز در بازرسي از يك دستگاه پژو 405 و يك دستگاه كاميون خاور، 132 كيلو و 750 گرم ترياك را كشف كردند.

فرمانده انتظامي استان خاطر نشان كرد: در مجموع طي 24 ساعت گذشته، 507كيلو و 500 گرم ترياك و حشيش كشفشدو تعداد 6 قاچاقچي مواد مخدر دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.