پاسداشت مقام مادر در ویژه برنامه نوروزی «مادرانه»

«مادرانه» عنوان ویژه برنامه نوروزی 13 قسمتی است که از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

سهیل سلیمانی تهیه‌کننده تلویزیون در خصوص کار جدید خود در ایام نوروز در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: همان‌طور که می‌دانید در نوروز بعد از به پایان رسیدن ایام فاطمیه، روز مادر و میلاد حضرت فاطمه (س) را پیش رو داریم. به همین مناسبت تولید برنامه‌ای به نام «مادرانه» را برای این روزها در نظر داریم که تهیه و کارگردانی آن بر عهده من است.

وی ادامه داد: این برنامه به منظور پاسداشت مقام مادر در ایام تعطیلات نوروز با مدت زمان یک تا یک ساعت و نیم شب‌ها از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

تهیه‌کننده «مثبت 17» اظهار داشت: در این برنامه آیتم ویژه‌ای مبنی بر انتخاب بهترین مادران ایران زمین داریم که بعد از انتخاب معرفی خواهند شد. تیزر این بخش از برنامه بعد از اتمام ایام فاطمیه به روی آنتن می‌رود. بنابراین از این طریق مخاطبان می‌توانند مادران خود و آنهایی که از نظرشان بهترینند را معرفی کرده و از بین این افراد،‌ بهترین مادران انتخاب خواهند شد.

سلیمانی تصریح کرد: علاوه بر این بخش، ما خودمان نیز بر اساس معیارهایی دست به انتخاب مادرانی می‌زنیم که از نظر ما نمونه‌اند. به طور کل بین سه تا پنج مادر نمونه را در پایان خواهیم داشت که معرفی می‌شوند.

تهیه‌کننده «یک فنجان سلامت» بیان کرد: بخش‌های دیگر برنامه «مادرانه» شامل گفتگو و آیتم‌های تولیدی است که فضایی مادرانه دارند. 

وی اظهار داشت: در این برنامه سعی داریم، ذره‌ای از زحمات مادران را به نمایش گذاشته و جبران نماییم. زحماتی که شاید در بسیاری مواقع از یادها می‌روند. در حقیقت برنامه «مادرانه» به نوعی پاسداشت مقام مادر است که صدا و سیما قصد دارد آن را انجام دهد.

سهیل سلیمانی خاطرنشان کرد: این برنامه دارای مجری خواهد بود. یکی از گزینه‌های اصلی اجرا خانم احترام برومند است؛ اما حضور وی هنوز قطعی نشده. البته ما گزینه‌های دیگری هم برای اجرا داریم.

وی عنوان کرد: برنامه «مادرانه» هم اکنون در مرحله پیش تولید است. تیتراژ کار نیز با کلام است، اما خواننده نیز تا کنون مشخص نیست البته ترانه موسیقی برنامه را خانم زهرا عاملی سروده‌اند.

سلیمانی در پایان گفت: «مادرانه» برنامه‌ای ویژه برای ایام نوروز در 13 قسمت در نظر گرفته شده است. امیدوارم این کار به بهترین شکل تهیه و تولید شود.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار