جودو گرند پریکس دوسلدورف؛

ملایی امروز به روی تاتامی می‌رود، محجوب فردا

دو جودوکار ایران امروز در مسابقات جودو جایزه بزرگ آلمان به میدان می‌روند.

ملایی امروز به روی تاتا می‌رود، محجوب فردا

به گزارش خبرنگار  کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی دو نفره جودو کشورمان پس از حضور در مسابقات جایزه بزرگ پاریس و حضور در مسابقات اوپن اروپا و کسب یک مدال طلا و یک برنز راهی آلمان شد تا در مسابقات گرند پریکس دوسلدورف آلمان شرکت کند.

بر همین اساس مسابقات در اوزان 60- کیلو گرم و 66- کیلو گرم روز گذشته برگزار شد که کشورمان نماینده‌ای نداشت امروز اوزان 73- کیلو گرم و 81- کیلو گرم مبارزات خود را آغاز خواهند کرد.

در وزن 73- کیلو گرم ایران نماینده ندارد ولی در وزن 81- کیلو گرم سعید ملایی تنها نماینده ایران در این وزن به روی تاتامی خواهد رفت. در این وزن 62 جودو کار حضور دارند که سعید ملایی در گروه D در دور اول باید با "والدی دومنیکا" از مولداوی پیکار کند که در صورت پیروزی به مصاف برنده مبارزه جودو کاران کوبا و امریکا خواهد رفت.

در وزن 100- کیلو گرم نیز فردا جواد محجوب مبارزات خود را آغاز خواهد کرد. در این وزن 41 جودو کار حضور دارند که محجوب در گروه D در دور اول باید به مصاف جودوکاری از انگلیس برود که در صورت پیروزی به مصاف "درویش رامادان" از مصر برود.

شایان ذکر است: این مسابقات با حضور 548 جودو کار از 84 کشور دنیا به مدت 3 باهم رقابت می‌کنند که از روز گذشته شروع شده و فردا با برگزاری اوزان سنگین وزن به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: جودو ، ملایی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار