تبریز؛

مقام سوم آذربایجا‌ن‌شرقی در مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور

آذربایجان‌شرقی با سه مدال طلا و دو نقره، به مقام سوم مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مسابقات تیر اندازی با کمان قهرمانی کشور با حضور بیش از 300  کماندار زن و مرد از 23 استان در مجموعه ورزشی شهید علدیخت بجنورد برگزار شد و تیم استان آذربایجان شرقی در این رقابتها توانست به سه مدال طلا و دو نقره مسابقات دست یابد.

در مسابقات ریکرو جوانان آقایان، آذربایجان‌شرقی با غلبه بر حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافت، تیم تهران دوم و اصفهان مقام سوم را کسب کرد.

در رده سنی نوجوانان آقایان و در مسابقه فینال، آذربایجان‌شرقی با شکست مقابل تیم البرز مقام دوم را بدست آورد و تیم خراسان رضوی سوم شد.

در ریکرو جوانان بانوان، آذربایجان‌شرقی به مقام دوم دست یافت و در رشته ریکرو بزرگسالان بانوان تیم منتخب استان در مسابقه رده بندی با اختلاف بسیار ناچیزی مغلوب تیم چهارمحال و بختیاری شد و به مقام چهارم رسید.

در رقابت های انفرادی عرفان ارژنگی پور مدال طلای ریکرو جوانان آقایان و  مهسا سلمانی مدال طلای ریکرو جوانان بانوان و امیر علی سینافر مقام چهارم ریکرو نوجوانان را کسب کردند.

در نتیجه کلی مسابقات، تیم تهران با هفت طلا اول، البرز با چهار طلا، دو نقره و یک برنز دوم و آذربایجان شرقی با سه طلا و دو نقره مقام سوم و اصفهان با دو طلا و سه نقره مقام چهارم مسابقات را کسب کردند.

علاوه بر نفرات برتر، بردیا افشار و دانیال ملاح که با سن بسیار پائین در تیم‌های نوجوانان آذربایجان‌شرقی حضور داشتند، طبق نظر کمیته فنی با توجه به شرایط فنی و کیفی بسیار بالا به تیم ملی نونهالان دعوت شدند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.