دستاورد امسال سینمای ایران، حضور جوانان با استعداد است

حضور جوانان یکی از نقاط مثبت امسال بود و فعالیت آن‌ها در رونق سینمای ایران اثربخش است.

محمد فیلی هنرمند سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص همکاری خود با حمید زرگرنژاد به عنوان یک کارگردان فیلم اولی در «پایان خدمت» ابراز داشت: موقعیتی بود که من در کنار این کارگردان باشم و به طور معمول کار با جوانان برایم لذت‌بخش است.

بازیگر سریال «مختارنامه» همچنین در خصوص دستاورد سینما در سال 94، بیان کرد: حضور جوانان یکی از نقاط مثبت امسال بود و فعالیت آن‌ها در رونق سینمای ایران اثربخش است.

محمد فیلی در خصوص بیمه هنرمندان و حمایت نکردن از آن‌ها ادامه داد: بازیگران و هنرمندان باید به نحوی از مسئله بیمه آسوده‌خاطر باشند؛ اما متاسفانه این معضل وجود دارد. باید این موضوع را بدانیم که به عنوان مثال یک بازیگر پیشکسوت مگر چند سال در دوران بازنشستگی در قید حیات است و یا در قشر هنرمند چه تعداد بازیگر پیشکسوت وجود دارد؟

ولی این مسئله گفته می‌شود کسانی که سن آنها از پنجاه سال می‌گذرد و قبل از این سن بیمه نبوده‌اند، دیگر سهمیه نمی‌شوند و این یک نقص است. شاید برای این موضوع خود مسئولان نیز دغدغه داشته باشند. بیمه حق هر ایرانی است که در این کشور در حال زندگی کردن است. من هم اکنون بیمه نیستم و اگر به پزشک مراجعه کنم، بخش عظیمی از دستمزد کاری خودم را باید صرف هزینه‌های درمان کنم. زمانی این هزینه‌ها آنقدر بالاست که مجبورم با آن درد بسازم. اینجاست که من فکر می‌کنم دولت مردان باید فکری به حال ما کنند.

وی ادامه داد: انجمن پیشکسوتان هنرمندان ماهانه 150 هزار تومان حقوق به اعضای آن می‌دهند، این هم همتی انسانی است و گرنه هیچ کسی در این خصوص اقدامی انجام نداده است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار