در ارزیابی‌های کشوری و استانی وزارت بهداشت

بیمارستان نفت گچساران رتبه یک کشوری اعتباربخشی را کسب کرد

رئیس بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران از کسب رتبه درجه یک اعتباربخشی این بیمارستان در ارزیابی‌های کشوری و استانی از سوی وزارت بهداشت و درمان و علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حمید خالقی افزود : در راستای استانداردسازی خدمات سلامت، معیارهای متعددی وجود دارد که یکی از آن روش‌ها، پیاده‌کردن و استقرار معیارها و استانداردهای اعتباربخشی است.

رئیس بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران افزود: به لحاظ وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی همه بیمارستان‌ها باید خود را بر اساس این معیارها استانداردسازی کنند.

خالقی یادآور شد: اواخر سال 91 بیمارستان بعثت نفت گچساران در جرگه‌ بیمارستان‌هایی قرار گرفت که اعتباربخشی را به عنوان یک روش استانداردسازی و ارائه خدمات سلامت خود به کار ببرد.

وی ابراز کرد: از همان زمان، همت مدیریت و همه همکاران بر این تعلق گرفت که جدیت بسیار در این راستا داشته باشند و با حمایت‌ها و پیگیری‌های مطلوب رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در این زمینه، تیم اعتباربخشی از همان ابتدای کار تشکیل شد.

رئیس بیمارستان نفت گچساران با بیان این‌که بعد از تشکیل تیم اعتباربخشی، برنامه‌ریزی‌های مدون و زمان‌بندی‌شده بر اساس کتاب اعتباربخشی تدوین‌شده از طرف وزارت بهداشت و درمان آغاز شد، ادامه داد: تمام همکاران در بخش‌های مختلف چه درمانی و چه اداری مکلف شدند که بر اساس خطی مشی‌های تعیین‌شده اقدام کنند.

دکتر خالقی گفت: همت کلیه کارکنان بر آن شد که خدمات خود را به سطحی برسانند که بیمارستان نفت گچساران از نظر وزارت بهداشت و درمان در رتبه خوب و عالی قرار گیرد.

وی با اشاره به تلاش، کوشش و جدیت همه کارکنان اعم از پزشکان، پرستاران و کادر خدمات پشتیبانی در تمام بخش‌ها و همچنین نظارت مستمر و دقیق تیم اعتباربخشی و اقدامات لازم در راستای این اعتباربخشی، خاطرنشان کرد: این اقدامات سبب شد این بیمارستان یک‌بار در سال 92 و بار دیگر در سال 93 که بیمارستان توسط ارزیابان کشوری و استانی وزارت بهداشت و درمان مورد ارزیابی قرار گرفت جزء بیمارستان‌هایی که به لحاظ اعتباربخشی، رتبه درجه یک اعتباربخشی کشوری از وزرات بهداشت و درمان قرار گیرد.

خالقی افزود: امید است با همت و کوشش مضاعف مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و همکاری و جدیت همه کارکنان اعم از کادر درمانی و اداری و خدمات پشتیبانی، بتوانیم نه تنها در حفظ کیفیت و کمیت خدمات درمانی خود کوشا باشیم، بلکه در راستای طی نمودن درجات عالی‌تر همواره سعی و کوشش نماییم.

وی از همه کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به سبب تلاش در  کسب این درجه اعتباربخشی تقدیر و تشکر کرد
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.