نگرانی لندن از گسترش کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی

دولت انگلیس کمپین تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی را تهدید کرد در صورتی که به کارخود پایان ندهد، با مجازات شدیدی روبرو خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، دولت انگلیس با صدور فرامین جدیدی تاکید کرده است نباید مقامات محلی و نهادهای دولتی این کشور تصمیماتی اتخاذ کنند که منجر به تحریم کالاهای اسرائیلی شود. کابینه انگلیس بر این باور است تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی آسیب هایی برای امنیت ملی انگلیس به همراه می آورد.

خبرنگار این شبکه در لندن گزارش داد: انگلیس مانع از تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی می شود. کابینه انگلیس این تصمیم را بدون دریافت نظر پارلمان این کشور برای مقابله با کمپین های تحریم کالاهای اسرائیلی تصویب کرد.

این کمپین ها را برخی از مقامات محلی انگلیس و انجمن های دانشجویی به راه انداختند. کابینه انگلیس این کمپین ها را تهدید کرد در صورتی که به این کمپین ها پایان ندهند با مجازات شدیدی روبرو خواهند شد.

کابینه انگلیس بر این باور است تحریم کالاهای صهیونیستی احساسات ضد یهودی را تقویت و امنیت ملی انگلیس را تهدید می کند. اعلام کابینه انگلیس در مخالفت با ممنوعیت کالاهای رژیم صهیونیستی همزمان با سفر متیو هانکوک وزیر امور کابینه در دولت انگلیس به اسرائیل است.

شاید هدف سفر این مقام انگلیسی به اسرائیل تلاشی برای اطمینان خاطر دادن به این رژیم و حفظ روابط تجاری با اسرائیل است که سالانه به چهار میلیارد دلار می رسد. این تصمیم کابینه دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس همراه با مواضع حزب کارگر این کشور نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار