یاریار: مسابقات المپیک هنرمندان در راه است

مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران از برگزاری مسابقات المپیک به عنوان برنامه بعدی این مجموعه یاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین یاریار پس از کسب قهرمانی تیم فوتبال هنرمندان ایران در ورزشگاه تختی شهر قشم مقابل تیم رومانی، گفت: جشن پیروزی از کنار آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس و طنین فریاد ایران ایران مردم خونگرم جزیره قشم، لطف این قهرمانی را دو چندان کرد.
وی ادامه داد: این پیروزی و شادمانی بازیکنان و مردم جزیره قشم اراده ما را برای برگزاری مسابقات المپیک هنرمندان و همچنین ایجاد دبیرخانه مسابقات فوتبال هنرمندان جهان در ایران افزایش داده است.
یاریاربا اشاره به نقش جوانان جزیره قشم در کسب این پیروزی و قهرمانی، گفت: بدون شک حمایت پرشور مردم خونگرم جزیره قشم نقش مهمی در این قهرمانی داشت.
وی ادامه داد: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم زحمات زیادی برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات متحمل شدند و با توجه به شرایط خوب آب و هوایی این جزیره امیدواریم سال های بعد نیز مسابقات در قشم و در یک فضای مناسب تر برگزار شود.
تیم فوتبال هنرمندان کشورمان پس از پیروزی مقابل تیم های مجارستان، ژاپن و ترکیه در دور مقدماتی دومین دوره مسابقات فوتبال هفت نفره هنرمندان جهان که با حضور تیم هایی از آلمان، رومانی، سوئد، مجارستان، یونان، ترکیه، آذربایجان، ژاپن و ایران برگزار شد، توانست با شکست تیم سوئد در بازی یک چهارم نهایی به فینال این مسابقات راه یابد.
بازیکنان تیم فوتبال هنرمندان کشورمان در بازی فینال و با هنرنمایی ابراهیم میرزاپور و تک گل مهدی صالح پور آقای گل این مسابقات موفق شدند با حفظ جام قهرمانی در خانه، مدال قهرمانی را به گردن خود بیاندازند و رومانی را از قهرمانی دوباره این مسابقات بازدارند.
 تیم رومانی در دوره اول این مسابقات موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل تیم هنرمندان ایران در تهران به قهرمانی برسد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار