کفش‌هایی که تجربه قدم زدن روی ماه را القا می کنند + تصاویر

به لطف این کفش های ورزشی جدید دیگر نیازی نیز برای تجربه قدم زدن روی کره ماه در انتظار تور فضاگردی بمانید.

به گزارش باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان به لطف این کفش های ورزشی جدید دیگر نیازی  نیست برای تجربه قدم زدن روی کره ماه در انتظار تور فضاگردی بمانید. این کفش ها که «مون واکر» نام دارند، ظاهرا با اتکا به آهن ربا حالت پیاده روی در محیطهایی با نیروی جاذبه پایین را شبیه سازی می کنند. 

کفش هایی که تجربه قدم زدن روی ماه را به کاربر القا می کنند + تصاویر

«مونشاین کریا» در صفحه کمپین «ایندی گوگوی» خود می گوید: لایه خارجی این کفش از نوعی پارچه مصنوعیِ « فوق العاده مقاوم و در عین حال نرم » تشکیل شده است و به اصطلاح پا در آن نفس می کشد. در مقابل لایه درونی آن از نوعی پلی اتیلن مصنوعی به نام «دوپونت تیوِک» ساخته شده که ناسا در ماژول های ایستگاه فضایی استفاده می کند. در ضمن کفی آن دارای فوم حافظه دار است و کاملا شکل پای کاربر را به خود می گیرد.

کفش هایی که تجربه قدم زدن روی ماه را به کاربر القا می کنند + تصاویر

تا به اینجای کار که ظاهرا این کفش مانند دیگر کفش های ورزشی معمولی است اما نکته ای که مون واکر را از دیگر انواع آن متمایز می کند دو لایه ای است که زیر فوم جاسازی شدند و در واقع قوی ترین آهنرباهای دنیا به حساب می آیند. به گفته ی شرکت سازنده هر لایه از آهن رباهای «اِن 45» تشکیل می شود که دو قطب شمال و همنام آن ها به صورتی خاص در کنار هم قرار داده شده اند. این کار باعث ایجاد نیروی دافعه می شود و در نتیجه شما مانند فضانوردان حس سبکی در پا را تجربه خواهید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار