روحانیت و طلاب باید به ابزار پیام رسانی در ابعاد مختلف تجهیز شوند

مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم گفت: روحانیت و طلاب باید به ابزار پیام رسانی در ابعاد مختلف تجهیز شوند تا بتوانند پیام خود را به جامعه منتقل کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد حسنی در همایش سالانه هنر متعالی که در محل سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزارشد، افزود: شعبه مرکز فرهنگی و هنری حوزه علمیه در خراسان رضوی در سال 95 فالیت خود را با توجه به ظرفیت بالای دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در حوزه فرهنگ و هنر آغاز می کند چرا که این نهاد در خراسان رضوی پرچم دار هنر است.

وی یکی از برنامه های در دستور کار مرکز فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم را توسعه تعاملات با دفاتر شعب استانی اعلام کرد و گفت: این تعاملات با هدف هدایت و پشتیبانی از این شعب بوده که یکی از برنامه‌های سا ل 95 این مرکز می باشد.

مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم با بیان اینکه طلاب و روحانیت نباید از بهره گیری از ابزار اطلاع رسانی و پیام رسانی غافل باشند، افزود: امروزه انواع ابزار اطلاع رسانی شامل زبان هنر، ادبیات، سینما، شعر برانگیخته شدن احساسات مردم را در اختیار گرفته‌اند و با توجه به گسترش ابزار پیام رسانی در دنیای معاصر طلاب در راستای افزایش سطح سواد رسانه‌ای تلاش کنند.

محمد حسنی گفت: روحانیت و طلاب باید به ابزار پیام رسانی در ابعاد مختلف تجهیز شوند تا بتوانند پیام خود را به جامعه منتقل کنند همچنین طلاب باید بتواننداقدام به تحلیل آخرین محصولات تولیدی کشورهای غربی بپردازند.

وی استفاده از هنر را یکی از ابزارهای انتقال پیام در عصر حاضر دانست و افزود: روحانیت برای موفقیت در این عرصه باید نسبت به رشته‌های مختلف حوزه هنر اشراف کامل و نسبت به ابزارهای تقویت عرصه هنر شناخت داشته باشد.

مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم با بیان اینکه در عرصه هنر نیازمند کرسی قابل اتکا در رابطه با فقه هنر هستیم، تصریح کرد: نبود فقه هنر سبب شده تا هر فرد براساس تلقی خود در رابطه با هنر نظر دهد همچنین درعرصه هنر نیازمند شناسایی مشکلات هنر دینی هستیم.

انتهای پیام//

برچسب ها: روحانیت ، طلاب ، هنر ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.