در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کیفیت هوای تهران در شرایط سالم

معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران بر اساس داده‌های به دست آمده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا با شاخص کیفی 77 در شرایط سالم قرار دارد.

 محمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص کیفیت هوای امروز ( پنج شنبه) اظهار داشت: هوای تهران بر اساس داده‌های به دست آمده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا با شاخص کیفی 77 در شرایط سالم قرار دارد. 
 
وی با بیان اینکه این شاخص متعلق به 24 ساعت گذشته منتهی به 11 ظهر امروز( پنجشنبه است) در خصوص ناسالم‌ترین مناطق پایتخت تصریح کرد: فرمانداری شهر ری در منطقه 20 با شاخص کیفی 121، پارک سلامت در منطقه 17 با شاخص کیفی 118 برای ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون بیانگر قرارگیری هوای این مناطق تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه است. 
 
معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در خصوص پاک‌ترین مناطق امروز پایتخت نشینان گفت: شهرداری منطقه 2 با شاخص 42، گلبرگ در منطقه 8 با شاخص کیفی49، شهرک چشمه در منطقه 22 با شاخص کیفی 47 و اقدسیه در منطقه 1 با شاخص کیفی 47 پاک‌ترین مناطق امروز تهران به شمار می‌آیند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار