رژیم صهیونیستی خبرنگاران واشنگتن پست را بازداشت کرد

پلیس رژیم صهیونیستی، روزنامه نگاران روزنامه واشنگتن پست را هنگام مصاحبه با سکنه محلی شهر قدیمی دروازه دمشق در بیت المقدس، به اتهام شوراندن مردم بازداشت کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه خبری فلسطین مانیتور، "ویلیام بوت" رئیس دفتر واشنگتن پست در بیت المقدس و "سوفیان طاهه" خبرنگار این روزنامه در شهر قدیمی دروازه دمشق واقع در شرق قدس بازداشت شدند.

این دو روزنامه نگار که کارت خبرنگاری همراه داشتند، در حالی بازداشت شدند که با اهالی ساکن این منطقه مصاحبه می‌کردند.

این دو از طرف روزنامه واشنگتن پست برای تهیه گزارش مربوط به موج تازه خشونت در کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی به منطقه اعزام شده بودند.

پلیس رژیم صهیونیستی، روزنامه نگاران بازداشتی را به قرارگاه پلیس منتقل کرد و آنها را به اتهام شوراندن مردم تحت بازداشت و بازجویی قرار داد.

از سویی، انجمن مطبوعات خارجی اتهام وارده به روزنامه نگاران واشنگتن پست را بی اساس خواند و تاکید کرد که این اتهام در جهت اعمال تاکتیک‌های سختگیرانه در ماه‌های اخیر از سوی پلیس مرزی رژیم صهیونیستی علیه خبرنگاران خارجی و فلسطینی که اخبار مربوط به ناآرامی‌های کرانه باختری و بیت المقدس را پوشش می دهند، وارد شده است.

موج جدیدی از درگیری بین رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها در پی کارزاری برای نجات الاقصی از تجاوزگری این رژیم آغاز شده است.

دیدارهای مکرر نمایندگان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از این مکان مقدس، مسلمانان را در خصوص نیات پنهان تل آویو برای تغییر وضعیت فعلی مسجد الاقصی نگران کرده است.

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی است که این رژیم تصمیمی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی ندارد، اما نشانه‌هایی از طرح تقسیم زمانی و مکانی این مکان مقدس مشاهده می شود.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار