مسابقات تنیس روی میز آزاد بین المللی قطر

پیروزی پینگ پنگ بازان جوان ایران مقابل عربستان

تیم تنیس روی میز جوانان کشورمان در اولین دیدار مرحله گروهی مسابقات تنیس روی میز آزاد بین المللی قطر عربستان را در هم کوبید .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مرحله گروهی مسابقات تیمی جوانان آزاد بین المللی قطر در بخش پسران آغاز شد و تیم کشورمان متشکل از امیرحسین هدایی و حمید شمس با حساب 3 بر صفر مقابل تیم عربستان به برتری دست یافتند . 

در دیدارهای انجام شده صبح امروز نوجوانان نیز تیم های کشورمان مقابل حریفان به برتری دست یافتند . در مسابقات دختران تیم کشورمان متشکل از مریم فرعی و ملیکا کرمی موفق شدند 3 بر صفر مقابل تیم دوم قطر به برتری دست یابند . در دیگر مسابقه تیم مشترک شقایق حسین زاده و ایا ابوهیند از مراکش موفق شدند با حساب 3 بر یک برابر تیم میزبان به پیروزی دست یابند . در این دیدار حسین زاده چهره برتر میدان بود و در هر سه برد تیمش نقش بسزایی داشت . 

در دیدارهای نوجوانان پسر نیز نمایندگان کشورمان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند . تیم دو نفره امین احمدیان و علی اکبر شعاری با نتیجه 3 بر صفر لیبی را از پیش روی برداشتند و در دیگر مسابقه این رده سنی تیم مرتضی رضایی و مهدی معدن کن 3 بر 1 تیم تونس را شکست دادند . 

گفتنی است میعاد مکیف مربی تیم پسران و فاطمه رجبی نیز هدایت تیم دختران را برعهده دارد ضمن اینکه محمدرضا میرالماسی مدیرتیم های ملی سرپرست کاروان ایران در دوحه است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار